Gå til innhold

Forskjell på solariumene? Maks effekt på Brun og Blid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Noen som vet om det er forskjell på solariumene, noen som gir fortere farge og slik?

Finnes jo billige solariumer og dyre, 60kr for 10 min how Brun og Blid.

Noen prøvd disse og hvilken er den beste etter deres erfaring?

Anonymkode: f4869...be6

AnonymBruker
Skrevet

Solarium gir kreft uansett om det er billig eller dyrt. Det visste man allerede for 20 år siden. 

Anonymkode: c7793...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Solarium gir kreft uansett om det er billig eller dyrt. Det visste man allerede for 20 år siden. 

Anonymkode: c7793...6e0

Jeg tenker alt med måte. Ikke lurt å steke seg til en paprika året rundt om man itilegg har flust av føflekker.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker alt med måte. Ikke lurt å steke seg til en paprika året rundt om man itilegg har flust av føflekker.

Nei, det er ikke alt med måte. Det er vitenskapelig bevist at solarium gir kreft. Det er ikke om atte hvis atte, det gir faktisk kreft. Ikke noe du kan forhindre det med. Dessuten gir ikke solarium noen helsefremmende effekt, hverken D-vitamin eller lignende

Anonymkode: a7d45...8f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke alt med måte. Det er vitenskapelig bevist at solarium gir kreft. Det er ikke om atte hvis atte, det gir faktisk kreft. Ikke noe du kan forhindre det med. Dessuten gir ikke solarium noen helsefremmende effekt, hverken D-vitamin eller lignende

Får alle kreft av røyk? Som vel er like farlig som solarium.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tanker? :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Får alle kreft av røyk? Som vel er like farlig som solarium.

Nei, det kan ikke sammenlignes engang. Du må lese deg opp på vitenskapelige artikler.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan ikke sammenlignes engang. Du må lese deg opp på vitenskapelige artikler.

Du mener solarium er mye farligere?

AnonymBruker
Skrevet

Åååå.. det er så irriterende at folk må blande seg og si alt mulig annet enn det vedkommende spør om..

Anonymkode: 21ffe...51d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke d-vitamin?

Jeg solet meg på brun og blid på vinteren før i perioder for å få D-vitamin, men hvis solarium ikke gir d-vitamin... Men kommer ikke på tale å bruke det mer. Er for gammal.

Anonymkode: 42e4d...677

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Noen som vet om det er forskjell på solariumene, noen som gir fortere farge og slik?

Finnes jo billige solariumer og dyre, 60kr for 10 min how Brun og Blid.

Noen prøvd disse og hvilken er den beste etter deres erfaring?

Jeg mener solsengen som ser ut som en Cadillac/bil er sånn hyper-brun-seng. Men begynner å bli en noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke d-vitamin?

Jeg solet meg på brun og blid på vinteren før i perioder for å få D-vitamin, men hvis solarium ikke gir d-vitamin... Men kommer ikke på tale å bruke det mer. Er for gammal.

Hvordan er de brun og blid sengene? Får du raskere farge der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...