AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Hei Noen som vet om det er forskjell på solariumene, noen som gir fortere farge og slik? Finnes jo billige solariumer og dyre, 60kr for 10 min how Brun og Blid. Noen prøvd disse og hvilken er den beste etter deres erfaring? Anonymkode: f4869...be6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Solarium gir kreft uansett om det er billig eller dyrt. Det visste man allerede for 20 år siden. Anonymkode: c7793...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Solarium gir kreft uansett om det er billig eller dyrt. Det visste man allerede for 20 år siden. Anonymkode: c7793...6e0 Jeg tenker alt med måte. Ikke lurt å steke seg til en paprika året rundt om man itilegg har flust av føflekker. Anonymkode: f4869...be6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker alt med måte. Ikke lurt å steke seg til en paprika året rundt om man itilegg har flust av føflekker. Anonymkode: f4869...be6 Nei, det er ikke alt med måte. Det er vitenskapelig bevist at solarium gir kreft. Det er ikke om atte hvis atte, det gir faktisk kreft. Ikke noe du kan forhindre det med. Dessuten gir ikke solarium noen helsefremmende effekt, hverken D-vitamin eller lignende Anonymkode: a7d45...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke alt med måte. Det er vitenskapelig bevist at solarium gir kreft. Det er ikke om atte hvis atte, det gir faktisk kreft. Ikke noe du kan forhindre det med. Dessuten gir ikke solarium noen helsefremmende effekt, hverken D-vitamin eller lignende Anonymkode: a7d45...8f6 Får alle kreft av røyk? Som vel er like farlig som solarium. Anonymkode: f4869...be6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Får alle kreft av røyk? Som vel er like farlig som solarium. Anonymkode: f4869...be6 Nei, det kan ikke sammenlignes engang. Du må lese deg opp på vitenskapelige artikler. Anonymkode: a7d45...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan ikke sammenlignes engang. Du må lese deg opp på vitenskapelige artikler. Anonymkode: a7d45...8f6 Du mener solarium er mye farligere? Anonymkode: f4869...be6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Åååå.. det er så irriterende at folk må blande seg og si alt mulig annet enn det vedkommende spør om.. Anonymkode: 21ffe...51d 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke alt med måte. Det er vitenskapelig bevist at solarium gir kreft. Det er ikke om atte hvis atte, det gir faktisk kreft. Ikke noe du kan forhindre det med. Dessuten gir ikke solarium noen helsefremmende effekt, hverken D-vitamin eller lignende Anonymkode: a7d45...8f6 Ikke d-vitamin? Jeg solet meg på brun og blid på vinteren før i perioder for å få D-vitamin, men hvis solarium ikke gir d-vitamin... Men kommer ikke på tale å bruke det mer. Er for gammal. Anonymkode: 42e4d...677
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Noen som vet om det er forskjell på solariumene, noen som gir fortere farge og slik? Finnes jo billige solariumer og dyre, 60kr for 10 min how Brun og Blid. Noen prøvd disse og hvilken er den beste etter deres erfaring? Anonymkode: f4869...be6 Jeg mener solsengen som ser ut som en Cadillac/bil er sånn hyper-brun-seng. Men begynner å bli en noen år siden. Anonymkode: 42e4d...677
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke d-vitamin? Jeg solet meg på brun og blid på vinteren før i perioder for å få D-vitamin, men hvis solarium ikke gir d-vitamin... Men kommer ikke på tale å bruke det mer. Er for gammal. Anonymkode: 42e4d...677 Hvordan er de brun og blid sengene? Får du raskere farge der? Anonymkode: f4869...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå