Gå til innhold

Menn i sykkeltights, hva er deres mening om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja menn i sykkeltights, hva er kvinners mening om det? Kanskje hadde en vanlig shorts vært et bedre valg til en kort sykkeltur? Eller ikke?

Anonymkode: 851af...414

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på mannen som bærer tightsen. 

Anonymkode: 1aa2b...6a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva enn personen synes det er best å sykle i. Er ikke hyperfordømmende og rekker ikke å dømme alle som fyker forbi i farta.

Anonymkode: 71713...d85

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan se bra ut, spesielt med en stiv pikk under....😍

Anonymkode: cc434...4fc

AnonymBruker
Skrevet

Helst ikke. Menn i syklistoutfit på tinder blir automatisk krysset vekk. Har vært sammen med en syklist og jeg orker ikke det der igjen. Alle syklister har en attitude og livsstil som byr meg imot

Anonymkode: 61f48...0cd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spesielt pent med menn i tights. Men det er da greit å sykle i tights - det er tross alt det beste. 

Anonymkode: 88374...796

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men er det så vanlig å bruke sykkelshorts til en kort sykkeltur? Sykkelshorts er jo definitivt best når man sykler, så kan ikke se noe galt i det

Anonymkode: 717b5...d68

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke.

Anonymkode: 7d457...5b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har enda til gode å se en mann som kler det. Selv ikke de profesjonelle ser bra ut i dem. 

Men for all del, ikke kle deg for ‘vår’ skyld. Funker det for deg, så bruk det. 

Anonymkode: 8eb76...378

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja menn i sykkeltights, hva er kvinners mening om det? Kanskje hadde en vanlig shorts vært et bedre valg til en kort sykkeltur? Eller ikke?

Anonymkode: 851af...414

Hvem er det som gidder å ha en mening om det da? Altså jeg kan skjønne det hvis de bruker det som hverdagsplagg eller noe slikt, men hvis de bruker det for å, du vet, sykle, så sier det seg selv at man må velge det treningstøyet man føler seg best med når man trener.

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har enda til gode å se en mann som kler det. Selv ikke de profesjonelle ser bra ut i dem. 

Men for all del, ikke kle deg for ‘vår’ skyld. Funker det for deg, så bruk det. 

Anonymkode: 8eb76...378

Jeg tror ikke det er hovedfokus på å se bra ut, men å ikke bli steril av å sykle i shorts uten padding. Dødsvondt uten for meg som er dame, må være dødens for menn... 😂 

AnonymBruker
Skrevet

Det ille ut. De kunne like gjerne gått nakne siden sykkeltights overlater lite til fantasien. 

Anonymkode: 506a8...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke pent ut hverken på menn eller kvinner. Man ser jo alle detaljer i skrittet i disse "strømpebuksene"...

Anonymkode: db6cf...7ba

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke pent ut hverken på menn eller kvinner. Man ser jo alle detaljer i skrittet i disse "strømpebuksene"...

Og?

Anonymkode: 8efa4...e38

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Antyder du at det mannlige kjønnsorgan ikke er estetisk? 

Anonymkode: 784a1...28a

Gjest Lucius
Skrevet

Grøsselig lite pent, uansett hvem eller hva det sitter på. 

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig sexy :)

Anonymkode: 1f514...82b

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det ikke er pent! Men man ser ikke absolutt alle detaljer pga (den særs lite stilige) bleia som er sydd inn under rumpa og underlivet. Ikke at det gjør helhetsinntrykket noe bedre! Men for aktive landeveissyklister er det bare sykkeltights som gjelder. Det er behagelig, sitter på plass og ingenting flagrer og er i veien når man kommer opp i fart.  Treningsklær er ikke alltid så stilige, men laget for et formål.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en grunn til at de bruker det, og det er ikke for at det er ett moteplagg, men for at de skal ha det mer komfortabelt og ha mindre motstand når de sykler.

Når det er sagt noen ser selvsagt bedre ut enn andre i sykkelshorts. Min halvfeite kropp ser ikke halvparten så flott ut tights som de som er godt trent og stram i kroppen, men jeg bruker likevel tights på trening for det er lettest og behagelig. 

• Liker 3
Skrevet

Bør ha en lengre trøye over så ting ikke syns.. 🤢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...