Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På noen av mailene jeg får vises ikke bildene, har lett litt etter en eller annen innstilling som kan gjøre at de vises, men finner den ikke. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den laster ikke ned bilde hvis den tror det er en junk-mail. Letteste er bare å merke det som "not junk" ved å høyreklikke eller bare trykke på søppelbøtta som kommer på meldingen, for så å trykke "show images"-knappen som skal dukke opp.

Skrevet

skulle gjerne sluppet den show image knappen jeg da - den irriterer meg. :oops: :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den lar bare være å vise bilder hvis den tror det er junk. Når du har merket mailen som "not junk", vil bildene vises med en gang fra denne avsenderen heretter.

Du kan gjøre noe med det ved å gå til tools - preferences - advanced, men det er ikke noe særlig smart siden spammerne liker veldig at du gjør det ;). Ved at du laster ned bilder forteller du dem at mail-adressen er i bruk.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hvis du går til verktøy - innstillinger - avansert, så kan du velge om bildene skal vises automatisk slik at du slipper den "vis bilder"-knappen :wink:

Skrevet
Den lar bare være å vise bilder hvis den tror det er junk. Når du har merket mailen som "not junk", vil bildene vises med en gang fra denne avsenderen.

Nei, jeg merker som ikke junk, og den viser fortsatt ikke alle bildene. Vil ikke endre instillingene hvis det ikke rer bra ;) skjønner bare ikke hvorfor den ikke viser bilder når jeg sier det ikke er søppel.

Nemi: finner ikke de innstillingene jeg :klø:

Skrevet

Forresten - fant det jeg lette etter, er bare litt blind i dag :roll:

takk for hjelp :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg mente at med neste mail fra denne avsenderen vil bildene vises.

Skrevet
Jeg mente at med neste mail fra denne avsenderen vil bildene vises.

de gjorde ikke det, men det var fordi jeg hadde krysset av for at de ikke skulle gjøre det. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...