AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Hva synes dere kvinner er mest sexy ved en mann/kvinne? For dere ser vel etter mer en kun utseende, når dere skal bedømme om en mann/kvinne er sexy eller ei? Anonymkode: 61f45...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Trente armer og litt bamsete kropp. Gjerne litt langt hår og skjegg og tatoveringer. En mannemann 😋 Anonymkode: 6def6...89c 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Jeg liker forskjellige ting. Liker godt menn som ser maskuline ut med et litt røft ytre, men jeg liker også de som er litt mer "polerte" så lenge de ikke er altfor opptatt av å dille med utseendet sitt. Det er nok blikket og utstrålingen som gjør at en mann blir sexy for min del, men jeg liker ikke glatte og perfekte menn. Jeg liker heller ikke veldig trente menn og om jeg ser på eksen mine så har de hatt en litt kraftig og bamsete kropp. Anonymkode: 9ccfb...409 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Jeg er svært betatt av en mann. Han er 59 men jeg syns det er så utrolig sexy med de hendene hans som bærer preg av mange års arbeid. Utdeendemessig er jeg også betatt av armene hans (mye hår og muskuløse) og lårene. Han har litt kraftige llår men er slank ellers og overhode ikke trent. Suoersexy med tre dagers skjegg og!, og litt rufsete hår. Ellers tenner jeg på personlighet - blid og med glimt i øyet. Anonymkode: 731ac...b85 3
Myrmel Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 I et drømmescenario: Liker menn som er litt høye og røslige, men ikke tjukke. Store kraftige "arbeidshender", kraftige underarmer med synlige blodårer. Smilerynker, 2 dagers skjeggstubber. Hvis mannen i tillegg er intressant på andre måter så er jeg solgt 🤤 Men sånn i det virkelige liv kan jeg falle for en mann uavhengig av utseende. Det er mye annet som spiller inn. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 Er svak for kvinner som har midje. Og gjerne en ikke alt for stor rompe, men må ikke være flat. Hendene på ei dame synes jeg også kan være pent. Gjerne sensuelle lepper. Anonymkode: 02160...d63 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Synes det er veldig sexy når en dame har både feminine og maskuline trekk, og at hun er både tøff og ydmyk. Alminnelig tynn, ikke for mye eller for lite vekt. Fyldige lepper og langt hår. 😍 Anonymkode: efbf0...243 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 Jeg liker jenter med slank midje og stor rompe. Ikke alt for mye pupper. Men ansikt og personlighet er viktigst! Anonymkode: 4a2ff...93a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Hårete, gjerne sterke underarmer. Åpen skjorte, oppbrettede ermer, mmmm! Humor. Sutrete menn er turn off! Anonymkode: fe152...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Hmmm mye. Kul sveis. Sjarm. Passe veltrent liker jeg. Kan bli sykt kåt av å se deilige veltrente armer hvor det er litt muskler, sleng gjerne på noen tattisser i tillegg til kul frisyre😍 Anonymkode: ef7cf...17a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 Jeg er for gammel til å bare gå etter utseende. Så for at noen skal være sexy må jeg få et godt inntrykk av personlighet og. Bad boys er ikke sexy samme hva slags utseende de har. Anonymkode: 89f6d...8d4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #12 Skrevet 5. august 2019 Er veldig enkelt anlagt, synes maskuline trekk er sexy på menn og feminine trekk er sexy på kvinner. Gjerne sånn overdrevent maskulint og feminint, typ kraftige kinnben, svære hender, brede skuldre og smale hofter på en mann og store, myke bryster, smal midje og brede hofter på en kvinne. Ser jeg et sånt par tenker jeg herre min hvordan SER det ut når dere har dere 🤭😏 Anonymkode: f359e...fe2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #13 Skrevet 5. august 2019 Slanke lår med silkemyk hud. Anonymkode: 49415...682 1
SardintrollReturns Skrevet 24. august 2019 #14 Skrevet 24. august 2019 En veltrent kropp gjør susen for meg. Muskuløse armer, bryst og mage, mmmm! Men innenfor en viss grense, naturligvis, digre ballongmuskler er ikke pent. Og fyren må være hyggelig. Hjelper ikke at han er veltrent og heit om han er en drittstøvel. 1
micromaya Skrevet 24. august 2019 #16 Skrevet 24. august 2019 Skjegg, øyne, hender. Glattbarbert er kjedelig, må minst ha tredagers. Kan bli sjarmert i senk av et par pene øyne. Store, litt grove hender... mmmm... 🥰 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #17 Skrevet 24. august 2019 At han er høy. Anonymkode: f6dc3...5a8 1
Tears in heaven Skrevet 24. august 2019 #18 Skrevet 24. august 2019 På 4.8.2019 den 11.45, AnonymBruker skrev: Hva synes dere kvinner er mest sexy ved en mann/kvinne? For dere ser vel etter mer en kun utseende, når dere skal bedømme om en mann/kvinne er sexy eller ei? Anonymkode: 61f45...3cd Vakre Øyne synes jeg er mest sexy 2
Deerinspotlight Skrevet 24. august 2019 #19 Skrevet 24. august 2019 Humor, empati, og evnen til å være leken men samtidig forstå når man burde oppføre seg voksent. Hva jeg liker i forhold til utseende varierer. Ofte når jeg liker personligheten syns jeg utseende automatisk blir mer sexy også 😊 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #20 Skrevet 24. august 2019 Mest sexy med mannen er han som klarer løse alle mine problemer på null tid, som veier 80kg mer enn meg, som lett kan ta meg under en arm og bære meg dit han vil, som har lår på størrelse med midjen min, en alfa hann på alle måter,som jeg har vært så heldig å få ha langt inni meg også.. Det er vanvittig stor forskjell på menn, og MENN, just saying, og alle kvinner ønsker seg egentlig en MANN!!🥰 Anonymkode: bd09c...36c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå