Gå til innhold

Boligsalg og visninger!

Windy

Hvor mange visninger måtte til før salg?  

1. 1. Hvor mange visninger måtte til før salg?

• 1-2
      3
    • 3-4
      0
    • Fler (fortell gjerne!)
      0

Anbefalte innlegg

Vi skal i gang med denne prosessen nå, så jeg er litt nysgjerrig ;)

De som har kjøpt kan jo forsåvidt også svare, om de har oversikt over dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solgte min 2-roms (sentralt i Oslo) etter 3 visninger (torsdag, lørdag og søndag). De som kjøpte kom ikke før på søndag, så jeg vet ikke om det hadde holdt med 2 visninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det kommer nok mye ann på leiligheten og området. Her i byn (Bergen) har markedet vært rimelig overopphetet. Det var hvertfall det i sommer/høst.

Jeg kjøpte leilighet i høst, og da hadde jeg vært på omtrent alt som var av visninger (de med noenlunde riktig størrelse + prisantydning) i byen de siste 5-6 månedene.

De aller fleste leilighetene vi så på gikk etter første visningen. Aner ikke hvor mange ganger jeg har ringt til megleren ut på formiddagen dagen etter første visning for så å få høre at leiligheten allerede er solgt.

Hus og dyre leiligheter krever nok ofte flere visninger enn de litt billigere. Hva som regnes som billig vil nok variere avhengig av strøk osv. Men her i byn har hvertfall det meste under 1500.000,- gått veldig veldig fort unna.

Noe som jeg egentlig synes er helt sykt! Her skal en kjøpe det dyreste en noensinne har kjøpt - en stiller på visning, kikker litt rundt, spør noen spørsmål og innen det neste døgnet er handelen avgjort. Ganske villt! Jeg bruker jo lengre tid på å bestemme meg ved et buksekjøp.

Uansett, lykke til med boligsalget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da vi solgte vår toroms sentralt i Oslo, hadde vi to visninger (lørdag og søndag). Det var planlagt visning mandag også, men den ble avlyst fordi vi fikk solgt leiligheten mandag til 160000 over takst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...