AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Min gutt på 15 år har vært en del sammen med et par gutter fra en annen skole i sommer. Har møttes på stranda. Nå har han blitt bedt på spillkveld (Playstation) hos den ene av de med overnatting. Jeg kjenner hverken mor eller far der og har aldri hatt kontakt med de. Men, bør jeg ta kontakt å høre om det er ok at min sønn overnatter? Hvor mye blander man seg når de begynner å bli store? Anonymkode: 9e842...ff3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Jeg ville kontaktet foreldrene i tilfelle sønnen din lyger og egentlig skal på fyllefest. Anonymkode: 53f6d...3e0 29
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Ta kontakt med foreldrene. Er greit å vite at de faktisk skal være hjemme og for den å vite hvem du er i tilfelle noe skjer med sønnen din Anonymkode: 756ba...45a 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Hadde nok tatt en telefon dit ja 👍🏼 Anonymkode: e8430...7be 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Man blander seg nok til å være sikkert på at han er der han sier han skal være og at det ikke er full fyllefest Han er fortsatt så ung at dere som foreldre må ta hovedansvaret, men også gi litt frihet under ansvar. Så lenge de andre foreldre bekrefter kan dere godt holde dere litt i bakgrunn den helga han er der... Anonymkode: 9ad83...b68 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 Ta kontakt med foreldrene😃 Forhåpentligvis er alt ok, men kanskje den andre gutten har sagt at han skal på overnatting hos dere? Anonymkode: 9887f...8f3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Alltid ta kontakt med foreldrene. Det er også høflig ovenfor de som skal ha gjesten. Anonymkode: 97277...76b 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 Jeg ringer alltid i slike situasjoner Ønsker å vite hvem barnet mitt er hos. Har også fått telefoner fra andre foreldre når fremmede barn skal hit for første gang. Har en på 14. Anonymkode: 7b9f6...643 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 (endret) Ville definitivt ringt dem. Og jeg ville vært med når han skulle dit så jeg kunne hilst på dem og sett hvem de er og hvor de bor. Kanskje tatt en kaffe😊 Endret 4. august 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Ta en kjapp telefon til foreldrene for å bekrefte at han skal sove der og at det er ok Anonymkode: 1664e...4c9
Antoinette Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 4 timer siden, WhisperingWind skrev: Ville definitivt ringt dem. Og jeg ville vært med når han skulle dit så jeg kunne hilst på dem og sett hvem de er og hvor de bor. Kanskje tatt en kaffe😊 Og det ble siste gang sønnen din ble invitert på overnatting siden alle får høre om "hu gærne mora". Sønnen her er 15 år. Send en kort SMS, det er innafor. 4
exictence Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alltid ta kontakt med foreldrene. Det er også høflig ovenfor de som skal ha gjesten. Anonymkode: 97277...76b Synes jeg og. Det er høflig å ringe og takke dem som har invitert men barn på overnatting. Kanskje man også kan sende med noe, en liten opperksomhet som f.eks noe å drikke eller spise. 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 28 minutter siden, Antoinette skrev: Og det ble siste gang sønnen din ble invitert på overnatting siden alle får høre om "hu gærne mora". Sønnen her er 15 år. Send en kort SMS, det er innafor. Om noen synes jeg er gær’n fordi jeg kjører barnet mitt til et fremmed hus for å si hei så klarer han seg nok uten de gærningene.
Antoinette Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, WhisperingWind skrev: Om noen synes jeg er gær’n fordi jeg kjører barnet mitt til et fremmed hus for å si hei så klarer han seg nok uten de gærningene. Det var ikke bare å levere/si hei - du skulle inn i huset også..... invitere deg selv på kaffe.... se deg rundt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #15 Skrevet 4. august 2019 Det blir nok sex. Anonymkode: aefa9...6a6 1
NBA Skrevet 4. august 2019 #16 Skrevet 4. august 2019 41 minutter siden, Antoinette skrev: Og det ble siste gang sønnen din ble invitert på overnatting siden alle får høre om "hu gærne mora". Sønnen her er 15 år. Send en kort SMS, det er innafor. Hæ? Hun skal da ikke snakke via ungdommene, hun skal snakke direkte med foreldrene. Ungdommene får aldri vite at de har pratet engang.
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. august 2019 #17 Skrevet 4. august 2019 (endret) 12 timer siden, Antoinette skrev: Det var ikke bare å levere/si hei - du skulle inn i huset også..... invitere deg selv på kaffe.... se deg rundt. Jeg skulle ikke «inn i huset», men ringe på forhånd og si at jeg kom til å kjøre sønnen min til dem og så frem til å hilse på dem. «Kanskje en kaffe» skrev jeg, om de inviterte meg inn når vi presenterte oss for hverandre. Hovedsaklig for å vite hvor huset er og hilse på dem. Endret 5. august 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #18 Skrevet 4. august 2019 Veldig tøft gjort av sønnen din å komme ut av skapet i så ung alder!!! Jeg ville tatt en telefon til foreldrene, for å forsikre meg om at guttene har beskyttelse, glidemiddel og andre nødvendigheter tilgjengelig Anonymkode: 5df34...a86 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #19 Skrevet 4. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig tøft gjort av sønnen din å komme ut av skapet i så ung alder!!! Jeg ville tatt en telefon til foreldrene, for å forsikre meg om at guttene har beskyttelse, glidemiddel og andre nødvendigheter tilgjengelig Anonymkode: 5df34...a86 Herregud, skjerp deg. Kom tilbake når du har blitt voksen🙄 Anonymkode: 9e842...ff3 1
Summ Skrevet 5. august 2019 #20 Skrevet 5. august 2019 Han har vel mobil? Greit å levere sønnen din dit, og gå rolig utav bilen for å hilse på foreldrene før han går inn. men sønnen din er 16år snart, og hadde foreldrene mine ringt rundt til foreldrene til de jeg skulle overnatte hos på den tiden, hadde jeg blitt flau! Man kan nesten ikke ha bånd på ungene foralltid. Det holdt lenge med å holde kontakt med meg på min mobil. Er du for streng, skaper du bare en god løgner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå