Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Er det mange som handler fra Ebay her, hva er din erfaring?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Har enda ikke handlet noe der. Har hatt fryktelig lyst noen ganger, men så har skepsisen tatt overhånd da gett :-? Lurer på det samme som trådstarter... Anyone?
Gjest allium Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har handlet mye, og har bare gode erfaringer. Eneste ulempen er at det kan være vanedannende...
Nella Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har handlet mye, og har bare gode erfaringer. Eneste ulempen er at det kan være vanedannende... :enig_animasjon:
Gjest Anna in Wonderland Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Det kan jeg skrive under på. Måtte ta meg en pause nå etter tre pakker i posten forrige måned, men det er så gøy med pakker! Ellers har jeg hatt stort sett hyggelige opplevelser på ebay. Det er noenlunde trygt om du kjøper fra dem som har meget gode tilbakemeldinger(feedbakc-system) 98% eller mer. Gjorde en blunder da jeg stolte på en med ingen tilbakemeldinger, men det ordnet seg da jeg klaget inn saken for ebay og paypal(systemet du bruker for å overføre penger). Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 Har og bare hatt gode erfaringer med ebay, men der er sant som det blir sagt over her - det kan være fryktelig vanedannende.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Har og bare hatt gode erfaringer med ebay, men der er sant som det blir sagt over her - det kan være fryktelig vanedannende. Samme her... Er så gøy å vente på en pakke i posten Synd det er relativt få som sender til Norge. Anbefaler også www.ebay.co.uk, ofte billigere frakt derfra.
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 Handler der ofte, og det er som de fleste andre her har nevnt...vanedannende så det holder. Men, jeg har bare gode erfaringer derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå