Gå til innhold

Har så lyst på trekant med to menn, tør jeg spørre?!!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet litt siste to årene, to menn, kort fortalt, den ene er den jeg drømmer om å få, og er forelsket i, men som er svært vanskelig å få utenom sex en sjelden gang, den andre er veldig glad i meg, bryr seg og er nydelig å ha sex med forøvrig, han ønsker seg et forhold ,men jeg er ikke forelsket i han..

Uansett, har så lyst på en trekant sammen med disse to mennene, liker begge to utrolig godt, men tør jeg å spørre dem om de vil det?!

Vil jo ikke støte noen av dem, de vet begge hvem den andre er forøvrig..

Noen råd?!

Anonymkode: 4b8b8...415

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge vet hvem de er, men hva slags relasjon har de? Vet de at du har sex med begge to?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes jeg du skal gjøre. Tok mot til meg og spurte kona mi om akkurat det samme, altså trekant med to menn.Hun tok det pent og takket ja. Og vi har gjennomført det.😉

Anonymkode: 226da...ac4

• Liker 2
Skrevet

Ikke bruk de mennene. Velg én av dem og finn en annen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, synes jeg du skal gjøre. Tok mot til meg og spurte kona mi om akkurat det samme, altså trekant med to menn.Hun tok det pent og takket ja. Og vi har gjennomført det.😉

Ble det bra?!

AnonymBruker
Skrevet

Trekant med to men bør du absolutt prøve hvis det er en fantasi. Men du burde nok ikke prøve med disse to. Han som har lyst på forhold med deg vil mye mulig svare ja, men da bruker du han mer enn du allerede gjør!

Anonymkode: 1a299...357

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Trekant med to men bør du absolutt prøve hvis det er en fantasi. Men du burde nok ikke prøve med disse to. Han som har lyst på forhold med deg vil mye mulig svare ja, men da bruker du han mer enn du allerede gjør!

Anonymkode: 1a299...357

Ja sikkert riktig det, tror kanskje han ville sagt ja fordi han er forelsket, men at det ikke ville kjennes bra ut for han siden han naturlig nok vil ha meg for seg selv! Hadde trolig kjent det sånn selv i alle fall, om det hadde vært andre veien..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fantastisk ❤️ Jeg har spurt min og hun lurte nok om jeg var blitt gal 🙄 Hun vil ha meg og bare meg. Burde nok være veldig fornøyd og glad (og det er jeg og), men hadde vært spennende å prøve noe nytt. Tenner både på å delta eller å være "cuckold" som bare får se på. Håper det var vellykket for dere.

Anonymkode: 36854...bd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...