AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #101 Skrevet 1. februar 2021 Mellom barn, jobb, studier, trening og å finne på ting med venninner har jeg ikke tid. Kan vente med det der til jeg er ferdig å studere. Anonymkode: 6ae88...821
Gjest ytmnd Skrevet 1. februar 2021 #102 Skrevet 1. februar 2021 On 8/3/2019 at 8:22 PM, AnonymBruker said: Er det noen her, som av ulike årsaker, har slått fra seg det å finne en partner? Nå mener jeg ikke sånne "Heheheh, skal aldri se på en mann igjen", etter en dårlig date, men dere andre, som ikke snakker i affekt, men som har tatt dette valget på rasjonelt grunnlag over tid. Hva fikk dere til å ta dette valget? Anonymkode: a0fce...7ad Trives bedre som singel, ingenting mas eller drama. Kan gjøre hva jeg vil når jeg vil, har allerede jobb, trenger ikke en til. Dessuten er trofasthet og ærlighet mangelvare (hvertfall blant de jeg har datet).
Gjest AnonymBurker Skrevet 1. februar 2021 #103 Skrevet 1. februar 2021 Ganske enkelt fordi det eneste jeg trenger fra kvinnfolk er sex. Og da velger jeg heller å bruke penga på smellvakre damer i 20 årene enn å forplikte meg til en som bare forfaller med årene.
NewStart87 Skrevet 1. februar 2021 #104 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBurker skrev (3 minutter siden): Ganske enkelt fordi det eneste jeg trenger fra kvinnfolk er sex. Og da velger jeg heller å bruke penga på smellvakre damer i 20 årene enn å forplikte meg til en som bare forfaller med årene. Her ser man også en av grunnene til at jeg ikke gidder å involvere meg med menn. Takk. 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #105 Skrevet 1. februar 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Her ser man også en av grunnene til at jeg ikke gidder å involvere meg med menn. Takk. Men det er sant. En trenger ikke en påtatt samtalepartner og roomie, når det man i all hovedsak er ute etter er sex Anonymkode: 0ce49...570
NewStart87 Skrevet 1. februar 2021 #106 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er sant. En trenger ikke en påtatt samtalepartner og roomie, når det man i all hovedsak er ute etter er sex Anonymkode: 0ce49...570 Neida, for all del. Bare glad slike menn som deg skriver sånt her inne så får jeg understrekt nøyaktig hvorfor jeg unngår dere. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #107 Skrevet 1. februar 2021 Fordi det er så utrolig digg å bare kunne prompe uten at noen bryr seg. Er barnslig og synes promp er kjempe morsomt 🤣 særlig hvis man får til en skikkelig braker så det blir ekko i leiligheten eller vibrerer i sofaen. Det er så utrolig tilfredsstillende, og jeg har egentlig litt fart fetish også 💨😂 Anonymkode: f393b...a7e
Gjest AnonymBurker Skrevet 1. februar 2021 #108 Skrevet 1. februar 2021 1 hour ago, NewStart87 said: Her ser man også en av grunnene til at jeg ikke gidder å involvere meg med menn. Takk. Ey jeg er en veldig uvanlig mann med utrolig sære personlighetstrekk. De aller fleste menn er faktisk gode og vil ha en som utfyller han. Jeg gikk dessverre livets knallharde skole og måtte tilpasse meg, og nå har jeg nådd et punkt hvor jeg dessverre ikke trenger damer lenger. Litt synd egentlig for jeg lever jo i troen på at hun skal finnes. Den ene som kan matche meg på mange måter. Men årevis med trening og tilpassing har gjort at jeg har nådd høyder en kvinne trolig ikke klarer nå. Og da er det kun sex som gjenstår. Du må ikke gi opp som sagt. Mange bra menn der ute. Er bare jeg som er unntaket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå