Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt sjokkert! Her om dagen kom en dame og ringte på. Hun bar på en pose med alkohol i som hun sa var så viktig å få levert, en mann skulle ha dette og det var livsviktig. 

Det var helt grusomt å se, hun var ganske preget av å ha hatt i seg ganske mye alkohol selv også og blir vel behandlet som en slave. Hun var ikke en gammel dame heller og er fanget i et sånn alkiss-nettverk med gamle ekle gubber som tvinger henne til å kjøpe alkohol til de. Hun var redd for og ikke så levert sen spriten. 

Der står hun kjempe tynn, og skjelver fordi hun ikke fant de mennene som skulle ha denne spriten og jeg orket ikke ha noen dialog med henne (føler meg skikkelig dobbelt der altså), men det der skulle ikke vært lov. Syns synd på dama samtidig som jeg ikke vil involvere meg i et sånt miljø. Faens drittsekker de mennene må være som bruker folk sånn. 

For hun så får hun vel gratis Brennvin for hun var alkoholisert, det er den lille lønna hun får for strevet. Merker at jeg blir irritert på de gubbene men vil ikke ha alkiser for nære og situasjonen blir veldig beklemt. Glad jeg ikke var alene hjemme. 

Anonymkode: 3a771...3f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at det som gjør situasjonen enda eklere er at de mennene er en del år eldre enn henne også. De skal liksom ikke huke tak i yngre jenter og tvinge de til det der. De mennene er 60+ år og sånn så i forhold til de blir jo hun en unge. 

Anonymkode: 3a771...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: e0088...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...