Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne fram i jungelen av trafikkskoler i Oslo og klarer ikke å bestemme meg. Er det noen som har noen trafikkskoler å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke akkurat tatt lappen, det er 2 år siden. Men jeg kan i allefall anbefale Oslo Autoriserte Kjøreskole. Kjørelæreren min hadde ikke hatt en eneste stryk på flere år (og jeg bestod også på første forsøk), og det var helt tydelig at andre i bransjen hadde stor respekt for ham, noe som gav oss visse fordeler. F.eks. fikk jeg kjøre alene på en bane under glattkjøring, mens tre andre biler måtte dele på den siste.

Skrevet
Jeg har vel ikke akkurat tatt lappen' date= det er 2 år siden. Men jeg kan i allefall anbefale Oslo Autoriserte Kjøreskole. Kjørelæreren min hadde ikke hatt en eneste stryk på flere år (og jeg bestod også på første forsøk), og det var helt tydelig at andre i bransjen hadde stor respekt for ham, noe som gav oss visse fordeler. F.eks. fikk jeg kjøre alene på en bane under glattkjøring, mens tre andre biler måtte dele på den siste.

Det hørtes jo ganske bra ut. Tenker på å kjøpe grunnkurs til kjæresten min i bursdagspresang. Han har ikke lappen, men jeg vet han har lyst til å ta den. Men hvis jeg skal gi han teorikurs, eller grunnkurs som det kalles nå, så må jeg jo finne et sted han kan ta hele lappen...

Hva endte du opp med å bruke på lappen alt i alt?

Og kan man ta kjøretimer på kveldene hos dem?

Skrevet

Du burde også ringe litt rundt og forhøre deg om priser. Det er dyrt nok å ta lappen som det er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg gikk på trafikklærerskolen ble Galgeberg ofte nevnt som en bra skole. Men, som det er sagt over her, så lønner deg seg nok å forhøre seg om priser. Kanskje du kan få vite strykprosenten hos de ulike skolene dersom du kontakter trafikkstasjonen nær der du bor.

Skrevet

Hva endte du opp med å bruke på lappen alt i alt?

Og kan man ta kjøretimer på kveldene hos dem?

Hvor mye jeg endte opp med aner jeg faktisk ikke, regnet ikke ut. Tror jeg endte opp rundt 20 000 eller noe sånt. Prisene er omtrent de samme overalt. Man kan ta kjøretimer om kvelden ja, da er det litt dyrere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan finne strykprosenten til alle kjøreskolene i Oslo her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=8830

Men et lite tips: Nå er det veldig fullt ved de mest populære skolene p.g.a. at "alle" meldte seg opp før jul (for å komme under de gamle reglene) Derfor kan man risikere å få måtte vente lenge mellom hver kjøretime. Dette bør du sjekke først.

Skrevet
Da jeg gikk på trafikklærerskolen ble Galgeberg ofte nevnt som en bra skole. Men' date=' som det er sagt over her, så lønner deg seg nok å forhøre seg om priser. Kanskje du kan få vite strykprosenten hos de ulike skolene dersom du kontakter trafikkstasjonen nær der du bor.[/quote']

Det høres jo bra ut, for i går bestilte jeg gavekort på grunnkurs pluss en kjøretime hos Galgeberg, så han får litt ordentlig start. Så kan han jo øvelseskjøre masse med meg etter det. Gleder meg til å gi gaven!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...