Theo Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har et par støvletter som har blitt møkkete - mulig det er for sent å gjøre noe med. Hvis ikke, hvordan fjerner man skitt fra semska skinn?
Theo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2005 bruk sandpapir, Ok? Funker det altså? Blir det ikke mye tynnere der enn ellers?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Du må være veldig forsiktig,men det funker har brukt det på jakke også rundt halsen/håndledd,
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte i skobutikken noe som ser ut et stort viskelær. Den er ganske grov som et sandpapir og inneholder visst også noe som renser. Jeg bruker det på mine helt lyse sko av semsket skinn og det funker som bare det.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har en børste for semset skinn. Den har gummipigger på den ene siden og en normal børste på den andre. Ellers tørker jeg gjerne bort flekker med en fuktig (ikke våt) mikrofiberklut.
Theo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte i skobutikken noe som ser ut et stort viskelær. Den er ganske grov som et sandpapir og inneholder visst også noe som renser. Jeg bruker det på mine helt lyse sko av semsket skinn og det funker som bare det. Ah, bra! Det skal jeg teste. Mine er limegrønne, veldig praktisk. Håper det går av selv om det har stått en stund... Takk for alle tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå