Gå til innhold

Er det mulig å åpne en flaske med vagina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig er det filmtriks, trenger ikke se videoen engang for å forstå det.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper hun byttet ut flasken når hun mistet den. 

Anonymkode: 5eee0...030

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Går ikke med de standard korkene vi har i Norge iallfall, det hadde blitt mye blodsprut og den hadde jo aldri gått av. Tenk deg om da, du klarer ikke åpne den med bare hendene engang, hvor du har mye bedre grep og klyper. Det eneste partytrikset med de flaskene er å ta de med tennene, den korken går bare av mot noe hardt og ikke mot hud. Får vondt i vagina bare av å tenke på det, har du sett hvordan snusboksen/lighteren din ser ut etter du har åpnet en øl med den? Au.

Men..  alle ølkorker er jo ikke like, i USA er det for eksempel vanlig med bare en liten plastdings som man vrir lett av med bare hendene. Filmtriks eller ei her, det finnes sikkert noen ølkorker man potensielt kunne åpnet med musa. Jeg får gi det et forsøk neste gang jeg kommer over en annen type kork enn den norske metalltaggete saken som sitter bom fast.

Anonymkode: 8d99d...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må være filmtrisk ahaha

Anonymkode: 7a7c0...3b3

Skrevet

Det går an å trene opp musklene der nede til at du kan stramme til skikkelig med vilje, men så sterk at den kan åpne en flaske blir den nok aldri 😂

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Om det hadde vært mulig så er det uansett enklere med opptrekker. Hadde vært mye bryderi å måtte dra ned bukse og truse hver gang jeg skulle åpne en flaske med kapsel. :P 

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Om det hadde vært mulig så er det uansett enklere med opptrekker. Hadde vært mye bryderi å måtte dra ned bukse og truse hver gang jeg skulle åpne en flaske med kapsel. :P 

Haha, men det vært fantastisk underholdning da😂 ja dæ, det har vært artig å sett deg på en plingfest🙈

Endret av museslikker69
  • Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, museslikker69 skrev:

Haha, men det vært fantastisk underholdning da😂 ja dæ, det har vært artig å sett deg på en plingfest🙈

Joda, noen hadde garantert fått underholdning. :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...