Gå til innhold

Fullstendig drama over at en far hadde gitt 3 åring piano yoghurt til frokost


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følger en instagramkonto som heter «barebrabarnemat» 

Mye bra info og skulle gjerne lagt til meg noen nye vaner.

Men da de la ut en hel tirade og lagde vel nesten et dommerpanel pga en mor hadde blitt fullstendig hysterisk for at far hadde gitt datteren sin på 3 år Pianoyoghurt til frokost. Det ble spørsmål om denne mannen var egnet til å ta vare på barnet sitt, og at far måtte ha oppfølgning og hjelp..

Er det bare jeg som syns det er helt fullstendig absurd å ta så til de grader av pga et sånn tilfelle?

Er ganske sunn selv, og holder meg og ungene til lørdager med snop.. Men jeg hadde aldri klikket om barnefar hadde gjort noe sånn av og til... 

Anonymkode: d665e...ea9

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoghurt en gang i blant er da vitterlig ikke krise. Hysteriske foreldre i dag altså 

Anonymkode: 826c6...7f5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Helt totalt idiotisk å lage noe sak av en yoghurt.

Denne moren fikk så mye støtte og oppmerksomhet over hvordan hun måtte «stå opp» for barnet sitt... Stakkars far.. Håper han er sterk nok til å ignorere det maset hennes..

TS

Anonymkode: d665e...ea9

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yoghurt en gang i blant er da vitterlig ikke krise. Hysteriske foreldre i dag altså 

Anonymkode: 826c6...7f5

Enig... Jeg elsker den youghurten men hadde helt glemt den. Så kjøpte 4 stk å dytta i meg 😂😂 Gravid og cravings 😆

TS

Anonymkode: d665e...ea9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo egentlig pianoyoghurt nesten det samme som å gi sjokolade til frokost.. 

Anonymkode: ef244...234

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo egentlig pianoyoghurt nesten det samme som å gi sjokolade til frokost.. 

Anonymkode: ef244...234

Kanskje det, men jeg hadde jo ikke klikka om en far ga barnet sitt sjokolade. Går jo an å si til han på en skikkelig måte at han kanskje skulle valgt noe annet i stedet for å si han ikke er egnet til å passe barn :P

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser bare hvor nærsynt man blir av å sosiale medier og internettet. Man får totalt tunnelsyn og forstår ikke at det ene bildet er ETT sekund av et langt liv, der så mye mer farger hverdagen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ungen ikke er veldig allergisk mot melk så går det an å gi sånt til frokost innimellom. 

Anonymkode: 78070...2d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en av disse fisefine damene som må stolt poengetere de har nettkurs i ernæring tenker jeg 🙊

Anonymkode: 02775...abe

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meley skrev:

Å det er grunnen til at jeg slutta å følge de 🤣

Vurderer å slutte og følge de selv. Makan til selvforherligelse... Bare kvalmt....

Ts

Anonymkode: d665e...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pianoyoghurt er jo egentlig dessert da,ikke egentlig yoghurt. Det er hverken sunt eller næringsrik, og ikke noe som noen, hverken barn eller voksne bør spise til frokost. Allikevel er det selvsagt ok å skeie litt ut av og til. Nå vet jeg ikke hva som var anledningen for at denne faren ga barnet pianoyoghurt, men om det skjer en sjelden gang i blant, gjør det jo ikke noe.

Anonymkode: 8c991...9d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem i Facebook-gruppa for lenge siden, men måtte bare melde meg ut igjen for det var omtrent sektlignende tilstander der inne der ingen med andre innspill og syn fikk lov å komme til uten å bli skjelt ut..

Anonymkode: 5b9b5...97e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med nisjegrupper i some. Bilstolgruppen, barnematgruppen, TIO-oppdragelsegruppen. Alle med en nisjeinteeesde drar det då sykt langt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...