Gå til innhold

Stripper til utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg skal gifte oss og så omtenksom hun er spørr hun om hun og vennene hennes får lov å leie en mannlig stripper og det har vært en tradisjon. Hennes tidligere venner som er gift nå hadde også stripper og det ble uforglemmelige kvelder sa hun. Men er det sånn at strippere får deg til å røre penis eller berører deg osv? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

To tråder om det samme... 🙄 tror ikke noe på dette. Men hvis dere har et åpent forhold som du påstod, så er det vel det samme hva hu gjør med den stripperen. 

Anonymkode: b9a65...a01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt kan skje med strippere tilstede.. Mangler ikke akkurat på videoer hvor bruden suger av stripperen til slutt (søk: bachelorette party gone  wild etc) 

Anonymkode: 6935d...443

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt kan skje med strippere tilstede.. Mangler ikke akkurat på videoer hvor bruden suger av stripperen til slutt (søk: bachelorette party gone  wild etc) 

Anonymkode: 6935d...443

Oi.. tusen takk for hjelpen skal snakke med hun 

Anonymkode: d3fd8...08e

Skrevet

Tull og tøys. Strippere er for de fleste en morogreie. Jeg har gjennom jobb vært med å arrangere mange utdrikningslag, og dere ville blitt forbauset over å se hvor ordentlige former ting skjer i.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, SS skrev:

Tull og tøys. Strippere er for de fleste en morogreie. Jeg har gjennom jobb vært med å arrangere mange utdrikningslag, og dere ville blitt forbauset over å se hvor ordentlige former ting skjer i.

Så det skjer ikke noe jeg ikke kommer til å like?

Skrevet

Harry.  Bruden bestemmer selv hvor mye hun vil klå på stripperen og hvor mye hun ønsker å bli klådd på.  Går det for langt har du jo god tid og anledning til å avlyse bryllupet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, SupaWoman skrev:

Harry.  Bruden bestemmer selv hvor mye hun vil klå på stripperen og hvor mye hun ønsker å bli klådd på.  Går det for langt har du jo god tid og anledning til å avlyse bryllupet.

Men er det slik at strippere lar bruden føle han og eventuelt mer?

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det slik at strippere lar bruden føle han og eventuelt mer?

Vet ikke hvor tøsete de er, men det varierer sikkert.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, SupaWoman skrev:

Vet ikke hvor tøsete de er, men det varierer sikkert.

Oja tusen takk

Skrevet

De fleste strippere har no-touch regel.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, NBA skrev:

De fleste strippere har no-touch regel.

Hvordan "de fleste" gjør det spiller ingen stor rolle, hvis denne stripperen ikke er så nøye på det. 

Skrevet
30 minutter siden, OnFire skrev:

Hvordan "de fleste" gjør det spiller ingen stor rolle, hvis denne stripperen ikke er så nøye på det. 

Vel, da er det ikke stripperen som er problemet, men partneren din. Man kan da få seg et knull på byen når som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Blodharry 

Anonymkode: 205de...8c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, OnFire skrev:

Om dama di vil være utro trenger hun ikkje enn stripper, det finest vesentlig enklere metoder. 

Anonymkode: 22439...4fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...