AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Han har brukt rusmidler og vært kriminell fra 12 års alder. De to siste årene har han brukt sprøyter, og nå heroin. Han er 26 år gammel. Livet i kriminalitet og rus er noe han mestrer. Det er det livet han kjenner. Er det håp for han? Han har grove traumer fra barndom, dette er noe han ikke vil face i det hele tatt. Han blir banket opp, og sloss i hytt og pine, stjeler og lyver. Senest på sykehus etter slagsmål i begynnelsen av juli.... Anonymkode: 2a1a7...701
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 3. august 2019 Nå pakker du pikkpakket ditt, takker for deg og stikker, for dette oppussingsprosjektet har ikke du råd til jenta mi, det vil koste deg alt du har å prøve å fikse ham, og du vil aldri klare det. Anonymkode: c2b89...686 130
Gjest bloody Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Nei. Har han gått over til herion på sprøyte er det over. Hans liv fram til han en dag dør enten ung eller gammel er spikra.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det håp for han? Nei. Anonymkode: ddf69...d75 21
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Folk som er avhengige er eksperter på løgn, og få deg til å tro at det er sin feil at de fortsetter å ruse seg, ville gjort det slutt, ikke bare for deg, men han også, som dr phil sier, ikke belønn dårlig adferd Anonymkode: 1cc83...045 15
Torelli Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Hva med deg selv? Bruker du dop og er kriminell? 14
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Jeg lurer på hvordan du ble sammen med en slik type? Burde du fortelle noe ts? Anonymkode: 0846b...926 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 Hva har du igjen for et slikt forhold? Anonymkode: d9620...6a3 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 Han han tatoveringer på halsen og knokene og 😂 Anonymkode: e6a24...3c1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #10 Skrevet 3. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har du igjen for et slikt forhold? Anonymkode: d9620...6a3 Heroin? Anonymkode: 0846b...926 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #11 Skrevet 3. august 2019 https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409 Folk har sluttet med heroin før, men det ser jeg for meg er et mindretall. Anonymkode: 7f30c...694 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #12 Skrevet 3. august 2019 https://www.dagbladet.no/nyheter/avdode-pal-21-blogget-om-heroin---bor-inn-i-skolepensum/71128423 Hører til linken over. Anonymkode: 7f30c...694 2
isw Skrevet 3. august 2019 #14 Skrevet 3. august 2019 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at når man frivillig går inn i helvete og blir der så må man nesten ta konsekvensen selv. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #15 Skrevet 3. august 2019 Jeg studerer og er vel en klassisk "stoner", traff han gjennom ei venninne som har rotet seg litt lengre inn i miljøet. Jeg har ikke barn og ønsker ikke barn. Jeg har vært involvert med denne mannen i halvannet år, og kjenner det er vondt å slippe taket og avbryte. Jeg er utrolig glad i han, og føler en enorm omsorgsfølelse overfor han. Samtidig ser jeg livet mitt rakne. Jeg blir sugd inn i hans drama, og befinner meg plutselig i farlige situasjoner hvor jeg bare blir stående og akseptere det som skjer. Anonymkode: 2a1a7...701 11
Gjest Oleva Skrevet 3. august 2019 #16 Skrevet 3. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer og er vel en klassisk "stoner", traff han gjennom ei venninne som har rotet seg litt lengre inn i miljøet. Jeg har ikke barn og ønsker ikke barn. Jeg har vært involvert med denne mannen i halvannet år, og kjenner det er vondt å slippe taket og avbryte. Jeg er utrolig glad i han, og føler en enorm omsorgsfølelse overfor han. Samtidig ser jeg livet mitt rakne. Jeg blir sugd inn i hans drama, og befinner meg plutselig i farlige situasjoner hvor jeg bare blir stående og akseptere det som skjer. Anonymkode: 2a1a7...701 Som du sier i HI, han har grove traumer han ikke vil face. Og når han ikke vil det blir det svært vanskelig å face hva som skal til for å bli rusfri. Det er jo alltids håp for folk, men heroinens klør er er vanskelig å komme seg ut av, og det vet du nok. Har du diskutert metadon med han? Eller avrusning og/eller LAR? Om du skal gå denne veien bør du avruse deg sjøl først. Da tenker du bedre og tåler mer. Men nå tipper jeg du er medavhengig. Ikke la livet ditt rakne. Slipp taket og vær hans venn nå. Klarer han det kan dere være kjærester. Kunne det vært ei løsning?
Gjest Familytree Skrevet 3. august 2019 #17 Skrevet 3. august 2019 Vi fortjener alle en sjanse, vi alle har håp , men hvis han ikke utnytter dem, kan ikke folk insistere på noen som ikke vil komme videre. Jeg forstår at vi alle har vanskelige liv, men vi har også makten til å bestemme.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #18 Skrevet 3. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg studerer og er vel en klassisk "stoner", traff han gjennom ei venninne som har rotet seg litt lengre inn i miljøet. Jeg har ikke barn og ønsker ikke barn. Jeg har vært involvert med denne mannen i halvannet år, og kjenner det er vondt å slippe taket og avbryte. Jeg er utrolig glad i han, og føler en enorm omsorgsfølelse overfor han. Samtidig ser jeg livet mitt rakne. Jeg blir sugd inn i hans drama, og befinner meg plutselig i farlige situasjoner hvor jeg bare blir stående og akseptere det som skjer. Anonymkode: 2a1a7...701 En del rusmisbrukere er virkelig ekte mennesker. De har kjent på mye virkelighet og har masse livserfaring. De har unike perspektiver på livet og mange lever veldig her og nå. Det kan appellere til noen. De kan være en befrielse å være sammen med, og som du sier, de trenger hjelp og kan vekke omsorgsfølelser i oss. Du er nok en medavhengig https://www.naob.no/ordbok/medavhengig_1 Du har masser av selvinnsikt, men du er bekymret fordi dette mennesket er kommet ut av kontroll og du vet at du utsetter deg for riskiko. Du kan miste deg selv. Du har nok rett, man setter livet sitt litt på spill med slike mennesker. Ta et oppgjør med deg selv og denne personen. For å gjøre det må du skape et rom mellom dere. Et space hvor du kan finne ut av hva du vil med ditt liv, så må du enten la deg oppsluke, eller brenne denne broa en gang for alle. Ditt livs valg står foran deg TS. Du vet innerst inne hva du må gjøre, lytt til denne stemmen. Jeg ønsker deg lykke til. Anonymkode: 1fae8...b3c 7
Anwa Skrevet 3. august 2019 #19 Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det håp for han? Det er håp for han, men det er ingen håp for dere. Det er heller ikke håp for deg om å en gang assistere han frem mot ett bedre liv, det må han faktisk gjøre helt på egenhånd. 6
NewStart87 Skrevet 3. august 2019 #20 Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer og er vel en klassisk "stoner", traff han gjennom ei venninne som har rotet seg litt lengre inn i miljøet. Jeg har ikke barn og ønsker ikke barn. Jeg har vært involvert med denne mannen i halvannet år, og kjenner det er vondt å slippe taket og avbryte. Jeg er utrolig glad i han, og føler en enorm omsorgsfølelse overfor han. Samtidig ser jeg livet mitt rakne. Jeg blir sugd inn i hans drama, og befinner meg plutselig i farlige situasjoner hvor jeg bare blir stående og akseptere det som skjer. Anonymkode: 2a1a7...701 Ok, da blir hvertfall ikke noe barn dratt inn i det og det er bra. Du har rusproblemer selv og jeg ville fokusert på å få orden på dette. Han har gått mye lenger enn deg og sitter med sprøyter. I verste fall kan du også begynne med tyngre stoffer. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå