Gå til innhold

Vonde kynnere på nettene + varighet av kynnere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste fem nettene våknet ofte om nettene med vonde kynnere. Magen har vært steinhard og smerter i både rygg og nederst i magen. Har tenkt flere ganger at fødselen er i gang, men så har det gitt seg etter ei stund og så har jeg sovnet igjen. Opplever at kynnerene blir hyppigere og hyppigere, men klarer ikke ta tida på dem da  det er det litt vanskelig å kjenne når de gir seg. Magen kan være stram alt fra ett minutt til en time. Og det kan være alt fra et minutt til flere timer mellom hver gang. Men idag hr den vært så og si konstant hard, føler jeg er midt i en situp hele tiden, er så sliten😩

har jo fått beskjed om at ved kynnere skal en ta det med ro så skal de gå over, men her kommer de når jeg ligger å sover eller uansett hva jeg gjør på. Noen tips til hva som kan roe de ned, eller hva jeg bør gjøre? Tenkte også å ta det opp med legen på tirsdag.

Er 38+3 idag. 

Anonymkode: d9322...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn den siste tiden før fødsel. Jeg pleide forsåvidt å få kynnere når jeg lå i senga hele veien, og var til tider plaget med kynnere når jeg gjorde helt vanlige ting i hverdagen. Men de var ikke vonde før fødselen nærmet seg. Det var ikke noe annet å gjøre enn å vente på at det skulle gå over. 

Det var slitsomt. Om ikke annet så kan du kanskje prøve å tenke på at det betyr at du snart er ferdig? Kroppen og livmoren forbereder seg på siste innspurt. 

Anonymkode: 699f2...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...