AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 For et par dager siden, kom jeg over en blogg som den dagen lå på topplisten. Gikk inn for å se hvem det var og hva som gjorde den bloggen populær. Det var ei overvektig jente som blogger om hvor godt hun liker analsex, og kommer med bl.a. anbefalinger til sexstillinger for overvektige personer. Hva synes du om at folk generelt på blogger o.l. er åpen om slik? Selvfølgelig skal man kunne ha åpenhet om sex, er ikke det jeg mener, men må være jo ganske flaut for venner og familie å forholde seg til slik? Anonymkode: 27cde...372
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Man kan vel blogge om hva man selv vil akkurat som at jeg kan selv bestemme over hvilke blogger jeg vil lese Anonymkode: 7462d...582 2
Wagner Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 (endret) Hva syntes du om folk som blogger om analsex? Jeg syntes det er fint at samfunnet har kommet så langt at seksualitet ikke lenger er et tabubelagt eller skamfullt emne som ikke kan diskuteres åpent. Ellers så må da folk blogge om det de har på hjerte, det er jo deres blogg og deres tanker - om en ikke liker innholdet så trenger man ikke klikke seg inn på bloggen igjen. Jeg ser ofte at folk klager og kjefter om at de ikke liker innholdet i en blogg, men likegreit så klikker de seg inn daglig vel vitende om at innholdet vil provosere de. Har ikke forstått helt den greia. Om innholdet til en blogg gjør en sur eller nedbrutt så tenker jeg det dithen at det logiske skrittet ville være å finne en annen blogg med innhold som er nærmere ens egen interessesfære. Hvorfor følge en blogg man ikke liker? Selv titter jeg titt og ofte på blogger om mikrobiologi, kjemi, fysikk, naturvitenskap, reiseliv, camping, sjakk, programmering og historie. En blogg om analsex hadde rett og slett ikke interessert meg, men det kan være det interesserer andre så jeg har ingen hjemmel for å klage på dette. Folk liker forskjellige ting (og enda godt er det), det må en både respektere og akseptere først som sist. Endret 3. august 2019 av Wagner 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 22 minutter siden, WhiteSwan said: Det kan man holde for seg selv Ja, æsj, sex og sånt, hvorfor MÅ noen alltid snakke om det, kan de ikke holde det under dynene sine? Anonymkode: d9e0f...5e1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, æsj, sex og sånt, hvorfor MÅ noen alltid snakke om det, kan de ikke holde det under dynene sine? Anonymkode: d9e0f...5e1 Ja, hvorfor må man blogge om slikt? Er det ingenting man kan holde privat lenger? Anonymkode: a1935...881 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 ‘Så kreativt’ 🙄 eller ikke. Anonymkode: 70237...7bd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 Jeg kjenner at jeg bryr meg overhodet ingenting om hva andre velger å blogge om. Anonymkode: 4c961...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Noen gjør hva som helst for klikk. Anonymkode: b8100...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Hva heter den bloggen Ts? Du pirret nysgjerrigheten min. Kunne gjerne tenkt meg å lese en blogg fra en jente som utleverer rumpehullet sitt. Anonymkode: f82fe...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter den bloggen Ts? Du pirret nysgjerrigheten min. Kunne gjerne tenkt meg å lese en blogg fra en jente som utleverer rumpehullet sitt. Anonymkode: f82fe...a7f Adalsjenta.blogg.no Anonymkode: 27cde...372
jabx Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 Slik du beskriver det høres det nærmest ut som hele bloggen handler om analsex, men det ser ut som hun såvidt har nevnt det?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, jabx skrev: Slik du beskriver det høres det nærmest ut som hele bloggen handler om analsex, men det ser ut som hun såvidt har nevnt det? Kun vært innom bloggen én gang, og bladde bare igjennom noe av det. Hun nevner analsex i omtrent hvert Q/A-innlegg jeg så. Mye mulig hun blogger "normalt" også. Anonymkode: 27cde...372
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Adalsjenta.blogg.no Anonymkode: 27cde...372 Takker. Kikket kjapt gjennom bloggen. Fine mugger på den jenta. Riktig så søt jente. Men fant bare et spm om analsex og ingen bilde av feks rumpehullet hennes. Så den analsexoverskriften kan du spare deg for.. Anonymkode: f82fe...a7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå