AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her... Hvorfor svarer du ikke selv på det du spør om her? Du er jo også anonym. Anonymkode: 68073...149 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du ikke selv på det du spør om her? Du er jo også anonym. Anonymkode: 68073...149 Hvem har sagt at jeg ikke skal svare? Svar kommer nok..... Anonymkode: e1058...95c 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvem har sagt at jeg ikke skal svare? Svar kommer nok..... Anonymkode: e1058...95c Nei, for nå har du dratt pikken og sprutet, så nå er det ikke så interessant for deg lenger. Anonymkode: ea349...567 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 "Umoralsk sex" har jeg hatt. Ikke inngiftet tante, men kona til min mors fetter. Tenner på eldre damer, og den eldste jeg har hatt sex med var 35 år eldre enn meg ( 33/68) Har knullet en kvinnelig bussjåfør i en tom buss på endeholdeplassen, i baksetet med uniformskjørtet rundt livet. Anonymkode: 4b039...d0c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Bring it on ! Kom igjen, det er lørdagskveld, ikke vær så blyge nå ....... Anonymkode: 4b039...d0c
Gjest Familytree Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du ikke selv på det du spør om her? Du er jo også anonym. Anonymkode: 68073...149 Hahahaha true!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c 1. 3 2. Ja, 3 ganger. Forskjellige varianter av kanter 3. Ca 125 4. Ja, bestevenninna til eks kons 5. Klingenberg kino Anonymkode: 2e3ec...b0c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) Bare en 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? Nei 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? Hm... la oss se: 5 kjærester, ca 17- 18 elskere og ONS 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... Har hatt sex med en som var treneren min, da jeg var 30, plutselig fant jeg ut at han var gift, noe han aldri hadde snakket om, de to årene jeg hadde kjent ham. Plutselig ble det litt ekkelt da kona hans ringte meg og han etter et minutt eller to, ringt meg å ba meg om aldri å kontakte ham igjen - akkurat som om det var jeg som løp etter ham!???!! Jeg bestemte meg bare for å ta i mot tilbudet, etter at han hadde lusket rundt grøten, lenge, fordi jeg hadde lyst til å se litt nærmere på ham . 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? På en palle med kraftforsekker. Anonymkode: d7ca3...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #10 Skrevet 3. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c 1. 2 2. Nei 3. 21 4. 2 som har vært i et forhold 5. Parkeringshus Anonymkode: 73fe2...795
vindusvisker Skrevet 3. august 2019 #11 Skrevet 3. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c 1. 2 2. Ja, 2 ffm, 1 fff, og 3 mmf 3. ca 60 4. Nei 5. I en jacuzzi, med andre folk tilstede 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #12 Skrevet 3. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. 3 2. Ja, 3 ganger. Forskjellige varianter av kanter 3. Ca 125 4. Ja, bestevenninna til eks kons 5. Klingenberg kino Anonymkode: 2e3ec...b0c Æsj! Anonymkode: 05dc8...51d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #13 Skrevet 3. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c 1. Én person/mann. 2. Nei. Ønsker heller ikke. 3. Seks menn. Den siste har jeg vært sammen med/gift med i ti år. 4. Nei. 5. På et bilpanser. Anonymkode: c59e8...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #14 Skrevet 3. august 2019 Bare for å gi deg et representativt utvalg med svar, skal jeg komme med mine ultra-kjedelige svar. Jeg er 28 og har vært sammen med mannen min i en evighet. 1. Én 2. Nei 3. Én 4. Nei 5. Det rareste stedet må være stuegulvet 🤷♀️ Anonymkode: 793de...c30 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #15 Skrevet 3. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c 1. 1 2. Nei 3.2 4.nei 5. Tja. Har ikke hatt sex så mange rare steder. Treningsrommet, boden og bassenget er kanskje de "rareste". Anonymkode: 8672a...5a5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #16 Skrevet 3. august 2019 1. Én. 2. Nei. 3. 6 stk. 4. Hadde ikke sex med noen av de. Men har kysset og flørtet med to brødre. Var ikke samtidig, noen års mellomrom, men nok til at det ble snakket om og at det var grunnen til at det ikke kunne bli ett seriøst forhold med nummer 2. 5. Langt ute i havet, fremfor en full badestrand. Vi var langt ute, og unna folk, og tok oss noen svømmerunder mellom jukkene, så tror ingen skjønte at vi hadde sex. Sexen var ikke den beste, saltvannet skylte vekk mye av min naturlige glid. Men det var nok oppvarming til at vi hadde mye sex på hotellrommet den dagen og natta. Anonymkode: e3853...e3c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #17 Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev: 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Siden folk er så besatt av mine svar, her kommer de: 1. 1 2. Nei 3. 4 4. Niks 5. På ei strand i syden.... Anonymkode: e1058...95c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #18 Skrevet 4. august 2019 1. To. 2. Fire. To kvinner, to menn. 3. Ca. 40. 4. Trener i idrettslaget. 5. Badstue i svømmehall. Anonymkode: 32aab...030
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #19 Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer). 1 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? Nei 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 20 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... Sjefen 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Fabrikk rett ved veien, på skolen, på do i familieselskap Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c Anonymkode: 24c1f...33a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #20 Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev: Svar ærlig! 1. Hvor mange forskjellige personer har du hatt sex med i løpet av ett døgn? (Gruppesex gjelder ikke - forskjellige knull med ulike personer) 2. Har du hatt gruppesex? HVis ja, hvordan var sammensetningen (antall personer, kjønn)? 3. Hvor mange har du totalt hatt sex med i løpet av livet? 4. Har du hatt (lovlig) sex med noen du ikke burde, dvs. typisk "umoralsk" sex med f.eks. utro med venninnas mann, en inngift onkel, sjefen etc... 5. Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Igjen, svar ærlig, du er på et anonymt forum likevel, så det har ingen hensikt å skryte på seg noe her.... Anonymkode: e1058...95c Gutt. 23. Hatt med 5 personer, 3 jenter og 2 gutter. Ja, gruppesex, 6 personer tilsammen. 3 gutter og 3 jenter. Ikke samme gang som første spm. Ikke helt, men over 150. Ca 50 gutter og 100 damer. Ja, både venninners venner og venners kamerater. Kanskje ikke så rart, men sugd venner og fingret venninner på Kino. Sugd kameraten min i et prøverom til orgasme. Han ramlet omkull da orgasmen kom. Ble litt leven. Haha. Kun lovlig sex med alle, 18 og eldre. Anonymkode: dfb93...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå