Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Tviler ikke på at dette stemmer! :-)

Gjest Aurélie
Skrevet

Den historien gjorde meg virkelig glad og rørt. :) Skjønn hund! :)

Gjest tin tin
Skrevet

Helt utrolig!!

Tar av meg hatten for det dyret!!

Så bra for barnet, håper alt går bra for henne!!

Gjest seroxata
Skrevet

så skjønn historie :cry:

Skrevet

Så det lille nurket på tv i sted - hun var bare sååååå søt :hjerte: og hunden også :)

Gjest marthepia
Skrevet

Åhh...så koselig :)

Blir nesten rørt jo :P Kjempesnill hund :P

Skrevet

Veldig søt historie, men jeg tenkte også at hunden kanskje tenkte: "Her har dere litt mat!", til de små valpene sine. :roll:

Skrevet
Veldig søt historie' date=' men jeg tenkte også at hunden kanskje tenkte: "Her har dere litt mat!", til de små valpene sine. :roll:[/quote']

Det har hendt fleire gongar det, at dyr har teke vare på og oppfostra menneskeungar. Er ei stund sidan no - hugsar ikkje kor lenge - at dei fann ei jente i India som hadde levd med aper i fleire år.

Gjest Kari N
Skrevet
Veldig søt historie' date=' men jeg tenkte også at hunden kanskje tenkte: "Her har dere litt mat!", til de små valpene sine. :roll:[/quote']

Å ta seg av søte små (selv om de er store i forhold til seg selv) er et instinkt mange dyr har. Spesielt hunndyr som akkurat har født (morsinstiktet). Hunder har jo tattt til seg griser, kalver og gjess, så hvorfor ikke mennesker? Under andre verdenskrig overlevde en jente i Frankrike oppe i fjellet ved hjelp av ulver. Om ulvene hadde tatt seg av jenta siden fødselen av visste de ikke. Men det skjedde før to-årsalderen i alle fall.

Gjest Catwoman
Skrevet

Nydelig historie :-) Dyrene er fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...