Gå til innhold

Stor kuk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til alle mennesker som sliter med størrelse av kjønnsorganer:

Jeg er en ganske liten kvinne ( 163) med trangt fitte og trives best med små eller middels størrelse av penis. Har vært i situasjon hvor jeg har vært altfor redd for sex med en som hadde i mine øyene en gigantisk penis ( selv om biologisk mesig vagina er bygd slik at den tåler fødsel så ingenting å være redd for) og har nektet penetrering men koset oss i stedet. Han har heldigvis tatt det som kompliment og forstått meg.

Det er et hav med damer som drømmer om stor og tjukk pikk.

Det er et hav med mann som har middels størrelse og har komplekser pga, ikke minst de som har små dick ( noe som en del damer virkelig elsker).

Så er det damer som klager at dem er for vide osv.

Til alle de som sliter: ingen trives med alt for store eller altfor små sko. Men alle finner den riktige størrelse som passer perfekt.

Med sex er det enda lettere fordi man kan alltid finne stillinger som vil gi nyttelse for begge selv om størrelse ikke matcher. Også blant  milliarder mennesker finner du nok noen som vil digge sex med deg akkurat med denne størrelsen du har.

Anonymkode: da8bc...b7f

Du er ikke dame. Og du har mange skrivefeil.

Anonymkode: 35d01...3fe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke dame. Og du har mange skrivefeil.

Anonymkode: 35d01...3fe

Jeg er dame og jeg har gjort mange skrivefeil. Også??

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gått for amputasjon.

Anonymkode: 97c20...1d3

Av Cervix? Slik at han får plass? Seriøst?

Anonymkode: 46abc...5ec

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er bare en med liten. Vi med stor merker ingenting. 

Mann med stort brød. Grovbrød.

Sikker på at du ikke er en kvinne...

Anonymkode: 3d587...582

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ikke er en kvinne...

Anonymkode: 3d587...582

Fødselsnummeret sier så. Har oddetall i midten.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei! Gutta må jo tilpasse seg!

Anonymkode: 97c20...1d3

Det gjør vi. Vi finner oss ei dame med større høne.

AnonymBruker
Skrevet

Trang og ikke trang. Det har med hvor godt dama klarer å stramme! En som trener fitta strammere vil ha trang og de som ikke gjør det er enten heldig som har gode stramme muskler ellers så har de ikke det. 

Ingenting som er vid! Alle er like vid! 

Om jenta gruer seg, anspent eller ikke skikkelig kåt vil det virke trangere enn en som slapper av og ikke strammer. 

Anonymkode: 10d0f...44a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trang og ikke trang. Det har med hvor godt dama klarer å stramme! En som trener fitta strammere vil ha trang og de som ikke gjør det er enten heldig som har gode stramme muskler ellers så har de ikke det. 

Om jenta gruer seg, anspent eller ikke skikkelig kåt vil det virke trangere enn en som slapper av og ikke strammer. 

Har du kilder på dette?😂 Jeg har vært med jenter som hadde gigavagina og som var for trang. Alle var plaskvåte. Du vet at damer varierer like mye i lengde og bredde som det menn gjør og at ingen er like?🙂

Anonymkode: b7f50...44e

• Liker 2
Gjest bloody
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Stramme? Pffff. Det er bare 1 av 50 som gidder å stramme.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å finne seg en frodig negerdame som er vant med å takle svære negerkuker. Menn i Afrika har statistisk sett de størst kukene i verden. Da er det logisk biologisk sett at damene i Afrika er romsligere utstyrt enn damer fra andre verdensdeler. 

Anonymkode: 0a7ac...56f

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til alle mennesker som sliter med størrelse av kjønnsorganer:

Jeg er en ganske liten kvinne ( 163) med trangt fitte og trives best med små eller middels størrelse av penis. Har vært i situasjon hvor jeg har vært altfor redd for sex med en som hadde i mine øyene en gigantisk penis ( selv om biologisk mesig vagina er bygd slik at den tåler fødsel så ingenting å være redd for) og har nektet penetrering men koset oss i stedet. Han har heldigvis tatt det som kompliment og forstått meg.

Det er et hav med damer som drømmer om stor og tjukk pikk.

Det er et hav med mann som har middels størrelse og har komplekser pga, ikke minst de som har små dick ( noe som en del damer virkelig elsker).

Så er det damer som klager at dem er for vide osv.

Til alle de som sliter: ingen trives med alt for store eller altfor små sko. Men alle finner den riktige størrelse som passer perfekt.

Med sex er det enda lettere fordi man kan alltid finne stillinger som vil gi nyttelse for begge selv om størrelse ikke matcher. Også blant  milliarder mennesker finner du nok noen som vil digge sex med deg akkurat med denne størrelsen du har.

Fine ord fra en åpenbart voksen dame.

Nå lever vi i en ustoppelig nettverden, der komplekser dyrkes i veldig fruktbar jord. Det er et hav av menn som har middels størrelse og det er et hav av gutter og menn som er livredd for å kle seg naken. Ikke fordi det er noe galt med dem, men fordi den forskrudde verden vi lever i, bestående av forskrudde folk som fremfor alt digger sitt eget speilbilde, har bestemt at det skal være sånn.

Fint skrevet av deg, hadde vært fint om det hjalp noen usikre sjeler. Men jeg tviler.

Sitat

Endret av Voksenmann40+
  • Liker 1
Skrevet
På 3.8.2019 den 12.54, AnonymBruker skrev:

BigDic! Her må du engasjere deg og repetere det du allerede har gnåla om hundrevis av ganger!

Anonymkode: c36d2...d1d

Synes dere greier dere fint på egenhånd jeg 😆

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...