Gå til innhold

Ståpikk når man er ute på tur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp vært sammen med en vennegjeng på en fjelltur med flere overnattinger i telt. Om morgenen la jeg noen ganger merke til at noen av mennene hadde tydelig reisning under buksa og det er vel ganske naturlig. Og så er mine kanskje litt tåpelige spørsmål. Hvor vanlig er det at man har ståpikk etter at man har stått opp? (Eller er noen bedre til å skjule det enn andre?) Hvor lenge varer det og går det alltid over av seg selv? Eller er det vanligste at man hjelper til litt selv? Og når man da er ute på tur og ikke har noen plass hvor man kan være sikker på å være alene, går man da bare "bak en busk"? Hvor mange dager/uker kan en mann gå uten å ha sædutløsning ved samleie eller onani før kroppen selv ordner opp og spruter det ut mens man sover? Dersom det har skjedd vil det da vise en fuktig flekk utenpå pysjamasen? Ble rett og slett bare nysgjerrig etter det jeg så da vi var på tur.

Anonymkode: dd253...6d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Det er en vanlig ereksjon, jeg tror ikke de ejakulerer eller i det minste ikke så mye. Den er naturlig og går av i løpet av få minutter, det kan gå upåaktet hen hvis ereksjonen er liten. Jeg synes vanligvis synd på å komme opp med ereksjoner, men jeg vet at det er normalt og ikke dårlig.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dager/uker kan en mann gå uten å ha sædutløsning ved samleie eller onani før kroppen selv ordner opp og spruter det ut mens man sover? Dersom det har skjedd vil det da vise en fuktig flekk utenpå pysjamasen?

Det er nok ikke helt sånn det foregår. Ev overproduksjon vil etterhvert komme ut med urinen.  Ikke noe som merkes.

Anonymkode: 71db0...0ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det kan gå vinter og vår før kroppen fikser opp selv på sædutløsning. Husker godt militær tiden, gikk lett en måned uten en ronk. Ikke mye fristende å dra den av i felles dusj, på 10 mannsrom eller bak en busk på øvelse...

Anonymkode: 0e995...648

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre å få stå hos tannlegen. True story...

Anonymkode: 6fa76...2fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Forstår.

AnonymBruker
Skrevet

Altså,

morgenereksjon er jo intet annet enn et tegn på at ting er i orden med hormoner, pikk og underliv.

Menn som sliter med ereksjonen får ofte høre at dersom man fortsatt har morgenereksjon - så fungerer i hvertfall kroppen som den skal fysisk. Så da må det være noe psykisk.

Hvorfor lurer du? Tente det deg å se så mange ståpikker? Håper du det var pga deg? :) Kan jo være .. 

Kanskje på neste tur blir det «pikk i alle hull»? 😄 

Anonymkode: 8c1d2...acd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble nok bare litt nysgjerrig. Det var flere stilige og attraktive menn der, men det var nok andre ting enn en bule på buksa som pirret! Tror ikke det var pga meg, dessverre...

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp vært sammen med en vennegjeng på en fjelltur med flere overnattinger i telt. Om morgenen la jeg noen ganger merke til at noen av mennene hadde tydelig reisning under buksa og det er vel ganske naturlig. Og så er mine kanskje litt tåpelige spørsmål. Hvor vanlig er det at man har ståpikk etter at man har stått opp? (Eller er noen bedre til å skjule det enn andre?) Hvor lenge varer det og går det alltid over av seg selv? Eller er det vanligste at man hjelper til litt selv? Og når man da er ute på tur og ikke har noen plass hvor man kan være sikker på å være alene, går man da bare "bak en busk"? Hvor mange dager/uker kan en mann gå uten å ha sædutløsning ved samleie eller onani før kroppen selv ordner opp og spruter det ut mens man sover? Dersom det har skjedd vil det da vise en fuktig flekk utenpå pysjamasen? Ble rett og slett bare nysgjerrig etter det jeg så da vi var på tur.

Mitt inntrykk er at morgenstiv er mer vanlig enn det er uvanlig, og det er også vanlig å måtte tisse om morgenen. Når det er gjort er det vanlig at stivheten forsvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Mitt inntrykk er at morgenstiv er mer vanlig enn det er uvanlig, og det er også vanlig å måtte tisse om morgenen. Når det er gjort er det vanlig at stivheten forsvinner.

Å ja, det stemmer godt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er verre å få stå hos tannlegen. True story...

Anonymkode: 6fa76...2fa

Det har jeg aldri fått til, men da jeg som 17 åring var hos en 25-30 ish stram kvinnelig fysioterapeut derimot 

Anonymkode: 0ef0e...e1b

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Har aldri hørt om noen som har vært nødt til å "gå bak en busk". Ereksjonen kan en sjelden gang føre til utløsning, men da som oftest fordi jeg gjør noe selv, gjerne i halvsøvne.

Tror virkelig ikke det er det vanligste å stå opp dersom du våkner med full ereksjon på en hyttetur(!). I hvert fall ikke for meg, da venter jeg heller litt til den er halvstiv og kan skjules bedre. Jeg runker gjerne mens jeg venter på at det skal gå over, det er bare deilig og gir ikke utløsning. Det er litt som med en plass som klør, du klør litt, og det gjør veldig godt å klø, fordi kløen da går over etter hvert. Pikken blir enda stivere av runkingen selvsagt, men det er på en måte slik at den får den stimuleringen den trenger, og roer seg av det etter en stund. Blir som å klappe en hund, den koser seg, og legger seg til, og roer seg ;) .

Min er minst halvstiv hver morgen, og da er kuken ekstra følsom, det skal det utrolig lite til før den reiser seg. En tilfeldig berøring, en tanke, eller noe visuelt har rask "effekt". Tipper det er årsaken til at du har sett turkamerater med ereksjon, de har feks sett kvinnelige(eller mannlige!?) turkamerater i bare trusa, det kan være mer enn nok til å gi en ufrivillig ereksjon på morgenkvisten.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Seksuell trakassering du må anmelde dem.

Anonymkode: 2db3a...7d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det kan gå vinter og vår før kroppen fikser opp selv på sædutløsning. Husker godt militær tiden, gikk lett en måned uten en ronk. Ikke mye fristende å dra den av i felles dusj, på 10 mannsrom eller bak en busk på øvelse...

Toalettet?

Anonymkode: a71d3...534

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toalettet?

Anonymkode: a71d3...534

Huff...æsj.. på dassen? Nope. Holdt meg til kjæresten min (den gang) kunne være med.  

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holy shit. Har aldri gått lengre enn 3 dager uten å få utløsning noen gang. Hvordan klarte du det?

Anonymkode: cb75e...ea7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell trakassering du må anmelde dem.

Anonymkode: 2db3a...7d1

Hallo da! Det var det absolutt ikke!!!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo da! Det var det absolutt ikke!!!

Hallo da! Det var det absolutt!!!

Anonymkode: f01b3...43c

• 2 uker senere...
Skrevet
På 3.8.2019 den 7.48, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke helt sånn det foregår. Ev overproduksjon vil etterhvert komme ut med urinen.  Ikke noe som merkes.

Anonymkode: 71db0...0ec

Dette er nok litt feil. OK, mulig at det funker slik på noen, men jeg har selv opplevd å få utløsning i søvne og våknet med klissete underbukse stadig vekk når høyrehånda fikk et par ukers pause, for det meste i tenårene riktignok. 

Anonymkode: 77f46...276

• Liker 2
Skrevet

Det er da man lurer på om man ikke burde vært på pillen. 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...