AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Fant ut også at jeg er gravid med han, og kan ikke ta abort. Tør ikke å si det til han og er redd for hva han kan gjøre siden han driver å selger ulovlig shit og har mange farlige venner. Sitter og gråter nå, altså han har gitt meg pepper og sånt og er nå redd for at barnet har blitt skadet også, selv om legen sa at alt var bra. Skal jeg bare drit i å si det til han? Anonymkode: 4c22d...26c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 1 minutt siden, Santos skrev: Er dere i et forhold? Neii, heldigvis Anonymkode: 4c22d...26c
Santos Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neii, heldigvis Anonymkode: 4c22d...26c Å føde et barn er ikke bare bare det men å oppdra et barn er ganske utfordrende. Har selv et stabilt ekteskap og en gutt på 1 år. Det er ikke dans på roser for å si det sånn. Uten mannens hjelp hadde jeg muligens klart å ta av sønnen men jeg hadde garantert ikke strekket nok til. Anbefaler deg å tenke nøye på dette. Så mitt råd til deg er å komme deg vekk fra han. Et barn trenger stabile foreldre/forelder. Tenk på worst case scenarioene når du velger å oppdra barnet ditt med denne personen. 1
Wagner Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Sex med en som selger dop Når man får barn så er det barnets interesser som skal være i høysete, og de fleste barn vil gjerne vite hvem deres far er. Om du skulle dø under fødselen eller senere så vil barnet aldri få vite hvem hens biologiske pappa er. Dette kan være en tung bør, de fleste mennesker vil gjerne vite hvor de kommer fra. Barnet vil heller ikke få noe arv etter far, en arv barnet har krav på. Om fyren "driver å selger ulovlig shit" så er det neppe noe særlig med penger å hente der, men allikevel. Du må nok overveie de moralske, etiske og økonomiske variablene her. Og så er det viktig å huske på at det faktisk er ulovlig og ikke opplyse NAV om hvem faren er om du faktisk vet hvem som er barnefaren, dette er i henhold til barneloven. Du trenger ikke informere far om dette på egen maskin, etter fødselen så oppgir du fars navn til sykehuset og NAV så tar de seg av de. Ettersom han "driver med ulovlig shit" så får han neppe noen omsorgsrett eller samværsrett. Jeg kjente ei kvinne som fikk barn med en narkis som drev på med endel kukerier og han ble nektet å noen gang treffe barnet og han har faktisk også besøksforbud. Det ble noen runder i rettsaker ettersom far var uenig i dette nektet men han kom ingen vei heldigvis og han må betale barnebidrag. Ellers så tenker jeg at du får ta det legen sier for god fisk men at du holder deg unna "pepper" i fremtiden. Kan du ikke ta å bestille en time hos fastlegen din igjen så tar du opp problemstillingen som du skisserer og bringer på banen her? Det kan være til god nytte å få profesjonell rådføring og det er jo dette som legen er til for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå