Gå til innhold

Sex når du ikke har lyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, møter en som vil ha sex heeeeelle tiden.. og når jeg har ikke lyst så puter han bare pikken inn. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre... dessverre så liker jeg han veldig godt og noen ganger blir jeg tent over at han bare bestemmer, men i det siste er det veldig plagsomt.. han får liksom ikke nok og jeg er ikke en veldig seksuelt person isåfall ikke så mye som han. Hva skal jeg gjøre? 

Føler han presser, var gang jeg sier jeg ikke vil så føler jeg han blir mer kåt

Anonymkode: ac3a2...b9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jævla irriterende, bare ikke bli kjæreste med eller gift deg med fyren, da tror de bare at de har enda mer rett.

Anonymkode: bbe8c...718

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jævla irriterende, bare ikke bli kjæreste med eller gift deg med fyren, da tror de bare at de har enda mer rett.

Har ikke tenkt å bli sammen med han. Tørr ikke bli redd for hva han kan gjøre 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en sånn fyr, mange ganger var han så masete at det enkleste var å bare la han få viljen sin og bli ferdig, "lie back and think of England", liksom.

Men så endte det en gang med at jeg ble gravud.

Jeg elsker barnet, men jeg klarer samtidig på en måte aldri å helt slutte å tenke på at barnet aldri hadde vært til om han bare kunne latt meg være i fred når jeg sa at jeg var trøtt og bare ville sove.

Også var det HAN som ble sur på meg når jeg ikke ville ta abort... 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en sånn fyr, mange ganger var han så masete at det enkleste var å bare la han få viljen sin og bli ferdig, "lie back and think of England", liksom.

Jeg elsker barnet, men jeg klarer samtidig på en måte aldri å helt slutte å tenke på at barnet aldri hadde vært til om han bare kunne latt meg være i fred når jeg sa at jeg var trøtt og bare ville sove.

Huff så forferdelig, har det sånn jeg og.. men heldigvis går jeg på prevensjon og han bor egt ikke så nært meg. Håper du og barnet har bra 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff så forferdelig, har det sånn jeg og.. men heldigvis går jeg på prevensjon og han bor egt ikke så nært meg. Håper du og barnet har bra 

Jada, vi har det bra alle tre, barnet er tenåring nå og vi bor ganske nært hverandre så barnet har og har hatt god kontakt med begge gjennom oppveksten og vi har nå 50/50 ordning, annenhver uke.

Skrevet

Sex når du ikke har lyst

Du kan fortelle han at et nei er et nei, at du har råderett over egen kropp og om han ikke respekterer dette så vil du anmelde voldtekten som har funnet sted etter han har tvunget seg på deg imot din vilje. 

Først og fremst ville jeg om jeg var deg avsluttet kontakten fortere enn fy allerede etter første gang dette hadde skjedd og jeg ville også rapportert forholdet til politiet slik av vedkommende lærer seg at slikt gjør man ikke mot kvinner. om ingen sier ifra så kommer han bare til å fortsette i samme løpet med andre kvinner som han også tvinger seg på. Det er viktig at denne problematiske adferden blir tatt tak.

Jeg har heller ingen interesse av å ha et menneske i mitt liv som ikke respekterer meg og mine grenser, de er ikke noe å samle på. Du sier jo tilogmed at du er redd for fyren så dette er ikke liv laga.

Det er viktig å håndheve egne grenser og kjempe for de om noen presser seg på eller bryte de. Man blir raskt en dørmatte og man blir overkjørt om og om igjen om i alle kontekster om man gir etter. En havner rett og slett i en ond sirkel og det blir til en uvane å føye seg.

• Liker 7
Skrevet

Ikke la deg presse, det er veldig ødeleggende å ha sex uten å ha lyst! I et godt forhold finner man ut av det samtidig som man respekterer hverandres grenser og behov. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver du og møter han da? Kutt han ut av livet ditt

• Liker 4
Skrevet

Håper han ikke putter den i deg før du er oppvarmet og tent? Menn som ikke respekterer eller vet hvordan man behandler en kvinne, burde ha blitt banket på balla med en tørrfisk🙈 Hvis dere ikke kommuniserer, får du bestandig ha det sånn desverre🤫

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, museslikker69 skrev:

Håper han ikke putter den i deg før du er oppvarmet og tent? Menn som ikke respekterer eller vet hvordan man behandler en kvinne, burde ha blitt banket på balla med en tørrfisk🙈 Hvis dere ikke kommuniserer, får du bestandig ha det sånn desverre🤫

Er du født i 1969 og elsker å slikke mus?😊

Anonymkode: f4879...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler respekt for deg og grensene dine. En slik overkjøring er et svært dårlig tegn, og du vil potensielt kunne få mange problemer. Den gangen du sier nei til å møte han, eller nei til å ikke bli sammen, så kan han finne på å kjøre på likevel. 

Foreslår at du sender en melding og sier du skal til legen å sjekkes ut for kjønnssykdommer da du klør nedentil. Da blir det nok stille. Deretter slutter du å svare på meldinger.

https://dinutvei.no/

Anonymkode: 8e786...955

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, møter en som vil ha sex heeeeelle tiden.. og når jeg har ikke lyst så puter han bare pikken inn. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre... dessverre så liker jeg han veldig godt og noen ganger blir jeg tent over at han bare bestemmer, men i det siste er det veldig plagsomt.. han får liksom ikke nok og jeg er ikke en veldig seksuelt person isåfall ikke så mye som han. Hva skal jeg gjøre? 

Hvis han bare "putter pikken inn" er det voldtekt, og du bør umiddelbart anmelde han, slik at han får sin velfortjente straff (3-5 år) og du vil få erstatning, tror standardbeløpet pr. i dag er kr. 150.000,- Det er gode penger å ha med seg.

Anonymkode: e59d0...bc0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du født i 1969 og elsker å slikke mus?😊

Ikke født i 1969 nei, jeg liker ikke 69 stillingen, men elsker å slikke mus ja, uansett alder😘 Har du mus?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sier ifra.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du ikke er sammen med han nå.

Anonymkode: 01613...660

• 3 uker senere...
Skrevet

Veldig, veldig kjent med dette. Var samboer med en fyr fra en annen kulturell bakgrunn og han forventa jeg var klar for å pule når som helst, gjerne flere ganger om dagen. Jeg er glad i sex, men allikevel ble det ofte sånn at jeg mange ganger lå der og sprika kun for at han skulle få gjort sitt sånn at jeg kunne komme tilbake til det jeg drev med uten masing og hender som klår både her og der.

Når mannen ikke har noen begrensninger på dette så ender man opp med å ha mye sex som er i gråsonen til voldtekt og man ligger der og føler seg sånn halvveis voldtatt.

Skrevet

Det er ikke alltid jeg heller har lyst selv om damer ofte tror vi menn har lyst hele tiden 24/7. 

Hvis dama da har lyst så fikser jeg selvfølgelig henne. Stryker og koser, slikker m.m. Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg vil ha kos og en fornøyd dame. Vinn vinn spør du meg.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
På 3.8.2019 den 2.42, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke være sammen med ham. Dere passer ikke sammen seksuellt. Han vil bli drepende frustrert over manglende sex og du vil bli gal av sexmaset hans.

Stikk.

Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis dama da har lyst så fikser jeg selvfølgelig henne. Stryker og koser, slikker m.m. Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg vil ha kos og en fornøyd dame. Vinn vinn spør du meg.

Se og lær gutter! sånn innstilling burde alle menn ha hatt:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...