Gå til innhold

Vurderer å møte noen over kg, men......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er redd for at de skal vite hvem jeg er pga ting jeg har skrevet her som anonym, hvis det er en moderator f.eks. ... har ikke vært stygg med folk, men har skrevet en del personlig. Har møtt folk over kg før men det vsr mens jeg var ganske ny.... erfaringer? 

Anonymkode: c824c...c03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La være.

Jeg har møtt noen ganger for sex, kun sex. Rett på sak, funker bra det. Men ha alt klart, avtalt alt.

Anonymkode: e4302...0b1

AnonymBruker
Skrevet

Tror de bryr seg katten om å stalke alt du har skrevet, tror ikke dama i kassen heller bryr seg om du kjøper bind og sjokolade

Anonymkode: 4e726...ea6

Skrevet
På 3.8.2019 den 2.28, AnonymBruker skrev:

Er redd for at de skal vite hvem jeg er pga ting jeg har skrevet her som anonym, hvis det er en moderator f.eks. ... har ikke vært stygg med folk, men har skrevet en del personlig. Har møtt folk over kg før men det vsr mens jeg var ganske ny.... erfaringer? 

Anonymkode: c824c...c03

Hvor stor er sjansen for at det er en moderator du møter? Uten at jeg har noen tall ville jeg tro at det er mange ganger så mange brukere som moderatorer.

Hva er det værste som kan skje? At den du møter oppdager at du har kommet med en dum kommentar?

La ikke frykten for moderatorer stoppe deg. 

AnonymBruker
Skrevet

moderatroer ødelegger mange forumtråder dem vet alt for mye. Har irritert meg grønn over holdningene demmes.

Anonymkode: 33152...03f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har truffet noen via KG, er jo den andre personen også nødvendigvis medlem og har høyst tenkelig skrevet sin fair share av greier også;). Hva så liksom?

Anonymkode: 8e9e8...31d

AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: d3862...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...