AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg er 34, han er 26. Vi har kommet dit vi skal ha sex. Vi er begge forelsket, og så kåt at iallefall jeg ikke klarer å si nei lenger. Men det er noen år siden sist jeg hadde sex (4 år), og føler meg rusten, og jeg ser ikke ut som før (har født to barn, underlivet er strøkent, men ikke huden på mage og bryst). Han har hatt mye sex, gjerne med jenter yngre enn seg. Tips? Vet "prøv å slapp av", "ta initiativ, vær aktiv". Men.. Ja.. Har noe skjedd i sexverden de årene jeg har vært uten? Kommer dette til å gå til helvete? 😄 Hva liker menn nå til dags? Anonymkode: cde3c...344
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 jeg liker å se deg i stay ups, fantastisk deilig undertøy, og du har vunnet meg. Da skjer det automatisk at vi har herlig sex. Bruk god tid å suge han. Anonymkode: 33ed2...892 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Det er grenser for hvor mye nytt som kan komme på sexfronten da. Helt vanlig sex med litt tafsing og smaking er fortsatt mest vanlig. Anonymkode: cbe4b...545
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Hør podcasten alla våra ligg!!!! Anonymkode: 70190...472
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har hatt mye sex, gjerne med jenter yngre enn seg Hvis han har mye erfaring og i tillegg forelsket i deg, bryr han seg ikke om du har noe løsere hud enn yngre jenter🤫 Pirr dere skikkelig opp først, resten går automatisk. Menn liker at du lager godlyder fremdeles, og trenden er blitt at du facesitter han mens du runker han. Ikke bli overivrig å la han komme, stopp opp og terg livskiten ut av han. Sørg for at du får orgasme først😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå