AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Akkurat bikket uke 40 og har noen intense smerter i underlivet. De kommer gjerne kveldstid og samtidig med at babyen rører seg. Kjennes ut som lynsmerter, knivstikk, strikkepinner i et åpent sår... så vondt at jeg blir uvel. Varer et par sekunder. Samtidig med bevegelser... vondere enn hele mon forrige fødsel til sammen.. uteut en smertelindring.! Ringte føden men de mente at noen kunne ha sånn og ingen grunn til bekymring... men da lurer jeg på. Flere som har sånn? For dette er så vondt at jeg må puste meg gjennom det. Og det er ikke rier! Og er det et tegn på smerter ved fødsel så svimer jeg av tror jeg.. eller dør... Anonymkode: 22d3d...aac
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Jeg hadde også slike smerter fra rundt uke 38 til jeg fødte i uke 42, det er visstnok smerter som kommer av at babyen presser på nerver i underlivet. Det er visst helt normalt og ufarlig og lignet ikke på noen måter på smertene ved fødsel for min del ihvertfall. Men jeg husker jeg tenkte som deg at dersom det skulle være en pekepinn på hvordan smertene var ved fødselen så var jeg fucked. Men det var det altså ikke;) Anonymkode: e7439...451
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 Jeg hadde dette de siste ukene også. Helt jævlig Anonymkode: 13ba5...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå