Gjest Rikke Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Hei alle 25. juni-bruder. Tror det er mange av oss En av de tingene jeg har begynt å stresse med, er om det skal regne på den store dagen. Synes flere jeg snakker med sier litt sånn; "St.Hans, ja. Får håpe det ikke regner, da..." Hmm. Nå husker jo ikke jeg alle St.Hans helger som har vært, da. Og det har sikkert regnet ofte. Men det er vel ikke større fare for regn da enn andre helger i juni vil jeg tro. Sommer i Norge er jo sommer i Norge... Og det er vel det eneste vi absolutt ikke kan gjøre noen verdens ting med! Nei, vi satser på SOL!!! Ikke sant?
*CHOUCHOU* Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er ikke Juni brud men Juli brud men det er vel egentlig like usikkert om det regner da. Som du sier, vi kan ikke bestemme vaeret sa vi far helt enkelt ta det som det kommer. Jeg for min del tenker at det kommer til a bli fint uansett regn eller sol. :-)
tommeline Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er ikke 25.junibrud da, men håper på fint vær 30.juli... Å bekymre seg for været har jeg ikke tenkt å bruke noe tid på. Ikke noe mer enn å ha paraply som kan tas med hvis det er fare for regn. Været får jeg uansett ikke gjort noe med... (Men jeg syns alltid det regner på St.Hansaften... men så er jeg vokst opp i Bergen da... )
Gjest Brud2005 Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Hei alle 25. juni-bruder. Tror det er mange av oss En av de tingene jeg har begynt å stresse med, er om det skal regne på den store dagen. Synes flere jeg snakker med sier litt sånn; "St.Hans, ja. Får håpe det ikke regner, da..." Hmm. Nå husker jo ikke jeg alle St.Hans helger som har vært, da. Og det har sikkert regnet ofte. Men det er vel ikke større fare for regn da enn andre helger i juni vil jeg tro. Sommer i Norge er jo sommer i Norge... Og det er vel det eneste vi absolutt ikke kan gjøre noen verdens ting med! Nei, vi satser på SOL!!! Ikke sant? Jeg er 25.junibrud! Jeg blir litt stresset når jeg tenker på været, jeg.. Alle bryllup jeg har vært i har det vært fint vær, men nå begynner jeg å bli grundig stresset - tenk om det regner!! *iiiik* Det ville jo vært typisk! Nei, la oss håpe og tro at vi får noen fine solstråler på dagen vår.
*CHOUCHOU* Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er ikke 25.junibrud da, men håper på fint vær 30.juli... Ok da. Det er sa klart best med litt solskinn. Sa da haper jeg pa fint vaer til Rikke og Brud2005 25.Juni, og krysser fingrene for oss Tommeline for den 30.Juli :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 Vi gifter oss 25. juni. Har hatt dette med været litt i bakhodet, men har kommet til at det er ikke det viktigste for meg. Selvfølgelig setter jeg pris på om været er flott på bryllupsdagen, men regn skal ikke få ødelegge dagen for meg. Mamma har fortalt da de giftet seg ( i august ) pessregnet det. Ekteskapet ble et godt ekteskap som varte i nesten 40 år. Regn i sløret betyr jo lykke i ekteskapet... Når det gjelder St. Hans har været vært ymse fra år til år, så det synes jeg ikke er noe å henge seg opp i.
Gjest HAnnemor Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 Jeg blåser i været, jeg. Vi gifter oss også 25. juni. Det er nok jeg skal ha kontroll på om ikke været også skal plage meg. Det får bli som det blir! Juni og august de siste årene har vært supre (det vet jeg alt om som tidligere badevakt. St.Hans i fjor var strålende sol og varmt!!!
Gjest HAnnemor Skrevet 9. mai 2005 #9 Skrevet 9. mai 2005 Jeg blåser i været, jeg. Vi gifter oss også 25. juni. Det er nok jeg skal ha kontroll på om ikke været også skal plage meg. Det får bli som det blir! Juni og august de siste årene har vært supre (det vet jeg alt om som tidligere badevakt. St.Hans i fjor var strålende sol og varmt!!!
Gjest blyg(ikke logget inn) Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 St.Hans i fjor var strålende sol og varmt!!! Det er mulig.. men jeg giftet meg 19.juni i fjor, og da var det skikkelig regnevær!!! Tro meg.. jeg husker det godt! Det positive med dette var at under middagen var det helt suuper temperatur... det blir jo så frisk luft når det regner... tror vi hadde kokt bort dersom det hadde vært strålende sol... (selvsagt noe vi ikke hadde tenkt på på forhånd, men som vi var veldig glade for når vi var i gang). Ellers må jeg si at bildene vi tok ute i regneværet, ble knallfine, og veldig originale. Veldig mange takkekort og brudebilder er jo i strålende sol, med grønne trær o.l i bakgrunnen.... mens vi fikk noen helt annerledes bilder, i og med at lys og stemning blir en helt annen..... Konklusjonen min er at været ødela absolutt ingenting... vi hadde en fantastisk dag, og var ikke lei oss p.g.a været! blyg
Angelheart Skrevet 10. mai 2005 #11 Skrevet 10. mai 2005 Jeg er også 25.juni-brud og selvsagt har jeg sørget for å legge inn en bestilling på fint vær denne dagen ;-) Men har unsett alliert meg meg et "innested" for fotograferingen sånn just in case.........
Gjest Hannemor Skrevet 10. mai 2005 #12 Skrevet 10. mai 2005 Det er mulig.. men jeg giftet meg 19.juni i fjor, og da var det skikkelig regnevær!!! Tro meg.. jeg husker det godt! Det positive med dette var at under middagen var det helt suuper temperatur... det blir jo så frisk luft når det regner... tror vi hadde kokt bort dersom det hadde vært strålende sol... (selvsagt noe vi ikke hadde tenkt på på forhånd, men som vi var veldig glade for når vi var i gang). Ellers må jeg si at bildene vi tok ute i regneværet, ble knallfine, og veldig originale. Veldig mange takkekort og brudebilder er jo i strålende sol, med grønne trær o.l i bakgrunnen.... mens vi fikk noen helt annerledes bilder, i og med at lys og stemning blir en helt annen..... Konklusjonen min er at været ødela absolutt ingenting... vi hadde en fantastisk dag, og var ikke lei oss p.g.a været! blyg Det var supert vær st.hans i fjor. Jeg satt på Frognerbadet i bikini hele dagen. Midt i eksamensdperioden så de dagene gikk ikke i glemmeboken. Man kan jo alltids håpe, men jeg satser ikke på godværet!
Gjest lunacia på jobb Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 Har en tendens til å huske 21. juni, jeg, siden det er midtsommer. Nå har jeg vært i Skottland på den datoen de siste par årene, men jeg husker at det var sol sist jeg var i Norge den 21. juni. Så, det er godt mulig det blir sol i år også. (Jeg håper det blir det, for vi skal sikkert ut i skogen den dagen).
Martha Stewart Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 Hadde vært best med solskinn på dagen da, men været kan man dessverre ikke styre. En av de viktigste grunnene til jeg vil gifte meg om sommeren, er at jeg hater å fryse! Men satser på at temperaturen blir ok 25. juni - regn eller ikke. Faktisk er jeg litt bekymret for at det kan bli for varmt den dagen (for de av gjestene som ikke er så frostige som meg), så litt regn ville vel bare være forfriskende sånn sett. Vi skal også sørge for å ha et sted innendørs hvor vi kan ta bildene hvis været blir dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå