Gå til innhold

Masochist ønsker innspill

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og masochist med en mann som ikke er naturlig dominant. Han er ivrig etter å lære og å  prøve ut et ukjent terreng da. Synes det er vanskelig å geleide, jeg ønsker vel bare at han intuitivt skal skjønne rollen sin. Jeg forstår at det er vanskelig og ønsker ikke å presse på han noe som for han er unaturlig. De fleste vil anse det å påføre partneren sin smerte som helt feil. Det hviler også et stort ansvar på han som dominant slik at han tolker kroppen min riktig. Ved sex forsvinner smertetetskelen min helt og jeg kjenner bare nytelse. Det skremmer mannen min og han ble oppriktig redd ved en anledning... Ja, jeg fikk noen arr fra den akten. Men jeg husker bare en enorm tilfredsstillende. Jeg elsker at han kveler meg slik at jeg nesten er helt borte når orgasmen kommer. Tror det er de gangene jeg kommer det hardeste. Vi levde i sammen i mange år før jeg fortalte om denne siden av meg. Har noen noe erfaringer å dele? 

Anonymkode: 76683...d2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange menn tenner på å dominere bare de får Smaken på det. Men ikke alle.  Kanskje du må bytte mann. Aventerte på smil eller fetlife etter en dominant mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er farlig å leke sånn som du/dere gjør, med en partner som ikke egentlig er interessert eller vet hva han gjør, slik du beskriver.

Du har valget mellom å legge bort dine egne lyster og behov, eller prøve å få mannen din interessert og informert på egenhånd.

Hvis ikke det ligger naturlig for han og han har et sterkt, genuint og eget ønske om å bedrive den type sex med deg må du velge mellom mannen din og dine egne ønsker og behov.

Jeg ble gal av å prøve å leve med mannen og undertrykke egne behov, bare så det er sagt.

Det koker ned til "do or die".

Anonymkode: 49539...668

AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å vokse inn i den rollen. Viktig å lese seg opp og gradvis tilegne seg erfaring.

Dere må gjøre avtaler om hvor langt han kan gå også må dere praktisere "Sikker, sunn og samtykkende". Finnes en del rettningslinjer som man kan ta til seg.

Blåmerker, blødninger, arr, er helt naturlig og er i seg selv ikke farlig. Kroppen tåler svært mye på de rette stedene og det er en grunn til at mange holder seg til rompe og lår når det kommer til pisking. Merkene kan skjules.

Det han må vite om er subspace og subdrop. Dersom han etterhver pusher deg hardt over tid så kan man oppleve et følelsesmessig kræs. Fordi man har satt i gang en berg og dalbane med hormoner. Det kan virke skremmende om man ikke kjenner til det. Han bør absolutt lese seg opp.

Anonymkode: 3b379...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...