AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Har ganske nylig flyttet inn i en leilighet med integrerte hvitevarer. Lurer på om det er noe feil med kjøleskapet. Alle matvarene blir fulle av dugg/kondens. Det renner en del vann langs veggen og, men det samler seg ikke vann i bunnen. Googlet problemet og ser at mange gir råd om å rengjøre den «proppen» vannet skal renne i. Stakk en q-tip så langt jeg kunne, men fikk hverken skit eller vann på q-tipen. Tror dermed ikke proppen er problemet. Kjøleskapet har en liten fryser på toppen. Kan den være problemet? Anonymkode: e7718...230
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Her hadde jeg forhørt meg hos en forhandler. Anonymkode: 088a8...7e1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ganske nylig flyttet inn i en leilighet med integrerte hvitevarer. Lurer på om det er noe feil med kjøleskapet. Alle matvarene blir fulle av dugg/kondens. Det renner en del vann langs veggen og, men det samler seg ikke vann i bunnen. Googlet problemet og ser at mange gir råd om å rengjøre den «proppen» vannet skal renne i. Stakk en q-tip så langt jeg kunne, men fikk hverken skit eller vann på q-tipen. Tror dermed ikke proppen er problemet. Kjøleskapet har en liten fryser på toppen. Kan den være problemet? Anonymkode: e7718...230 Problemet opplever alle nå når temperaturene ute og inne har rast i taket. Du har en mulighet for å finne ut om kjøleskapet kjøler slik det skal, og det er å kjøpe deg et termometer beregnet,på kjøle og fryseskap. Koster deg under en hundredelapp. Eller du kan kjøpe ey elektronisk steketermometer, med en dings du legger i kjøleskapet i stedenfor å stikke dingsen i kjøttstykket. Anonymkode: d2e35...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå