Gå til innhold

Dugg på matvarene i kjøleskapet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ganske nylig flyttet inn i en leilighet med integrerte hvitevarer.

Lurer på om det er noe feil med kjøleskapet. Alle matvarene blir fulle av dugg/kondens. Det renner en del vann langs veggen og, men det samler seg ikke vann i bunnen. Googlet problemet og ser at mange gir råd om å rengjøre den «proppen» vannet skal renne i. Stakk en q-tip så langt jeg kunne, men fikk hverken skit eller vann på q-tipen. Tror dermed ikke proppen er problemet.

Kjøleskapet har en liten fryser på toppen. Kan den være problemet?

Anonymkode: e7718...230

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg forhørt meg hos en forhandler. 

Anonymkode: 088a8...7e1

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ganske nylig flyttet inn i en leilighet med integrerte hvitevarer.

Lurer på om det er noe feil med kjøleskapet. Alle matvarene blir fulle av dugg/kondens. Det renner en del vann langs veggen og, men det samler seg ikke vann i bunnen. Googlet problemet og ser at mange gir råd om å rengjøre den «proppen» vannet skal renne i. Stakk en q-tip så langt jeg kunne, men fikk hverken skit eller vann på q-tipen. Tror dermed ikke proppen er problemet.

Kjøleskapet har en liten fryser på toppen. Kan den være problemet?

Anonymkode: e7718...230

Problemet opplever alle nå når temperaturene ute og inne har rast i taket. 

Du har en mulighet for å finne ut om kjøleskapet kjøler slik det skal, og det er å kjøpe deg et termometer beregnet,på kjøle og fryseskap. Koster deg under en hundredelapp. Eller du kan kjøpe ey elektronisk steketermometer, med en dings du legger i kjøleskapet i stedenfor å stikke dingsen i kjøttstykket. 

Anonymkode: d2e35...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...