Gjest Nå nærmer det seg Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Heisann Vi har lyst å lære oss å danse vals (ikke winer) til bryllupet og er på jakt etter en privatlærer. Noen som har gått til noen/hørt om noen. Noen dere vil anbefale/fraråde? Vi har hørt om en som heter Sigurd ved Nord Jærens Danseskole i Bikubå, noen som har gått til han? Takk for alle råd :-)
Juli-brud Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har ikke vært hos han selv, men har et vennepar som var der for et år siden. de klarte valsen med glans og var kjempeflinke! tror de betalte 6-7oo kr..
linky Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Heisann Vi har lyst å lære oss å danse vals (ikke winer) til bryllupet og er på jakt etter en privatlærer. Noen som har gått til noen/hørt om noen. Noen dere vil anbefale/fraråde? Vi har hørt om en som heter Sigurd ved Nord Jærens Danseskole i Bikubå, noen som har gått til han? Takk for alle råd :-) Vi gikk til Sigurd ja. kjempeflink mann... anbefaler han..
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Tusen takkk, jenter. Da prøver jeg han Sigurs så får vi se om min kjære klare å få med seg beina, Han har litt problemer med å ikke se konsa ut (les:morsk) for han driver å teller og greier... så søt
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 de svarer ikke telefonen på danseskolen og jeg husker ikke hva han Sigurd heter til etternavn. Noen som vet dette og/eller har nummeret hans?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Hei! Han heter Sigurd Nenseth Har nettopp bestilt time hos ham selv :-) Telefonnummeret er slettet i henhold til våre regler Misty (mod)
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #8 Skrevet 13. mai 2005 vi lurte på å bestille hos Ragna's danseskole, kan noen anbefale eller fraråde det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå