Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå vet Jeg ikke hvordan jeg skal klare å få mitt liv tilbake. Jeg aner ikke hvordan få venner .føler meg som en stor tosk da jeg ikke har helt lært meg sosiale koder. Var opptatt med å passe på mine foreldre senere min psykisk syke mann . Så etter vært barna. Nå sitter jeg her Alene og savner noe. Men for redd  for å prøve.  Redd for å bli tråkket på og ledd av. Så hvordan skal jeg starte.  Har ingen sosial hobby   kino foretrekker jeg alene.  Noen tips.  Hvordan lærer man å få venner og sosiale koder i voksen alder. Sukk.

Anonymkode: 63463...771

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

-Du kan sjekke tilbudene i kommunen din.

-Frivillig. (Språkkafe, røde kors etc.)

-Du kan bruke tinder (har ikke de en sånn vennefunksjon?)

-Du kan gå ut på puben man-tors, ser ut som det er mye ensomme folk der på dagtid. 

Det er ikke greit å føle seg ensom :0( Jeg håper du velger å legge litt faktisk innsats i å få tilbake et sosialt liv, ellers blir det fort vanskelig. Masse klemmer til deg ❤️ 

Anonymkode: 9dfbb...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Finn noe du er interessert i, gå på kurs i det og/eller møt andre likesinnede på andre måter. Det er lett å komme i prat med folk om man interesserer seg for det samme. Om du ikke egentlig vet hva du er interessert i enda etter å ha tatt vare på andre så lenge, så vent så dukker det nok opp noe.

Anonymkode: 19aab...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...