Gå til innhold

Far krever nå 50 % samvær men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men han er jo aldri hjemme med barnet nå når han har 40%. Ungen sitter hjemme å spiller menst faren er ute med kompiser, på fester eller helgeturer. Nye damen hans er hjemme da, så han sitter ikke helt hjemme aleine, men hva er vitsen for far å ha mer samvær når han alikevel ikke er hjemme? 

Anonymkode: 605ed...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så han slipper å betale noe bidrag...

Anonymkode: 1c6f1...fa5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bidrag som er grunnen hans ja... hadde sagt 30 % tilbake til han. Barnet ikke hans samboers ansvar

Anonymkode: 908e3...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok ikke betale bidrag 

Anonymkode: 09b9a...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns mange kvinner klager på menn, men det er kvinner som løper rundt og jubler barnefri uke😳

Anonymkode: ed13e...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å krangle på det der. Hvis barnet liker seg hos far er 50/50 beste løsningen. Alt dreier seg om penger nå til dags ...

far vil unngå å betale bidrag og mor vil opprettholde d slik som nå for å sikre seg bidrag. 

Vet ikke hva som er værst jeg.

Anonymkode: 8de87...338

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er jo aldri hjemme med barnet nå når han har 40%. Ungen sitter hjemme å spiller menst faren er ute med kompiser, på fester eller helgeturer. Nye damen hans er hjemme da, så han sitter ikke helt hjemme aleine, men hva er vitsen for far å ha mer samvær når han alikevel ikke er hjemme? 

Anonymkode: 605ed...b71

for å slippe å betale bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

for å slippe å betale bidrag.

Ja nettopp. Da vil jeg mye heller ha ungen her med meg, selv om det faktisk passer meg utmerket å ha fri annenhver uke. Føler det bli helt feil at han skal være hos far når far uansett ikke er hjemme, han har heller ikke tid til å følge opp fottballtreninger eller lekser. Og selv føler jeg det blir vanskelig å følge opp lekser når han er borte en hel uke i slengen, da får jeg ikke med meg hva de driver med på skolen, beskjeder som blir gitt den uken han er hos far osv 

Anonymkode: 605ed...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nettopp. Da vil jeg mye heller ha ungen her med meg, selv om det faktisk passer meg utmerket å ha fri annenhver uke. Føler det bli helt feil at han skal være hos far når far uansett ikke er hjemme, han har heller ikke tid til å følge opp fottballtreninger eller lekser. Og selv føler jeg det blir vanskelig å følge opp lekser når han er borte en hel uke i slengen, da får jeg ikke med meg hva de driver med på skolen, beskjeder som blir gitt den uken han er hos far osv 

Anonymkode: 605ed...b71

Høres ikke ut som at denne faren er skikket til annet enn å være besøkshjem annenhver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...