AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Ja hvordan skal jeg forklare dette på den beste måten? Jeg sov over hos daten i natt og våknet tidlig på morgenen i grålysningen av at jeg på en eller annen måte har tatt hånden min under bokseren hans og holdt rundt penis. Jeg er litt redd for å forklare det til han, jeg er både flau og lei meg over det og er redd han skal bli sint på meg om jeg forklarer han det... men samtidig så er jeg redd for å ikke forklare han det i fall han våknet av at jeg befølte han eller at han våknet før meg og merket at jeg hadde min hånd på han.. Vi har ikke hatt sex med hverandre enda, vi er veldig tidlig i datingprosessen men jeg har hatt lyst men ikke spurt noe om det. Men jeg har ikke gjort dette bevist, dette må ha blitt gjort i søvne på en eller annen måte. Har også tenkt på at han også kan ha tatt tak i hånden min når jeg sov og selv tatt min hånd under bokseren og penis men tror det er lite sannsynlig. Hva skal jeg gjøre synes dere, jeg er jo så skamfull og lei meg Anonymkode: 227c8...850
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Underlig hva folk gjør, eller blir utsatt for, i søvne her på KG de siste ukene. Sexrelatert selvsagt. 🤨 Anonymkode: 17116...6dd 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Voldtekt. Kun 1 riktig ting å gjøre. Anmeld deg selv. Ta straffen og søk tilgivelse. Anonymkode: 75dfa...284 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hvordan skal jeg forklare dette på den beste måten? Jeg sov over hos daten i natt og våknet tidlig på morgenen i grålysningen av at jeg på en eller annen måte har tatt hånden min under bokseren hans og holdt rundt penis. Jeg er litt redd for å forklare det til han, jeg er både flau og lei meg over det og er redd han skal bli sint på meg om jeg forklarer han det... men samtidig så er jeg redd for å ikke forklare han det i fall han våknet av at jeg befølte han eller at han våknet før meg og merket at jeg hadde min hånd på han.. Vi har ikke hatt sex med hverandre enda, vi er veldig tidlig i datingprosessen men jeg har hatt lyst men ikke spurt noe om det. Men jeg har ikke gjort dette bevist, dette må ha blitt gjort i søvne på en eller annen måte. Har også tenkt på at han også kan ha tatt tak i hånden min når jeg sov og selv tatt min hånd under bokseren og penis men tror det er lite sannsynlig. Hva skal jeg gjøre synes dere, jeg er jo så skamfull og lei meg Anonymkode: 227c8...850 kan du ikke bare ha det som en spennende historie da? for det første må du iallfall ikke kvele det såpass at du får en bekymring.. ok, du holdt rundt penisen hans, og var det med fast grep? Anonymkode: 147c1...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Synd det ikke var meg, hadde blitt full pakke da..😀😋 Anonymkode: 3594f...a08
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Dette er voldtekt! Anonymkode: 988fc...8eb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 I utgangspunktet er dette et seksuelt overgrep / voldtekt, med strafferamme på flere års ubetinget fengsel. Men tviler sterkt på at han og rettssystemet bryr seg... Anonymkode: 793db...681 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Voldtekt. Kun 1 riktig ting å gjøre. Anmeld deg selv. Ta straffen og søk tilgivelse. Anonymkode: 75dfa...284 Det er han som burde anmeldes. Anonymkode: 803b8...504
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #10 Skrevet 3. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er han som burde anmeldes. Anonymkode: 803b8...504 på bakgrunn av hva? Anonymkode: babc2...de9
Stiigen Skrevet 3. august 2019 #11 Skrevet 3. august 2019 hvis dere sover sammen så er det jo ikke så langt fra at ting begynner å skje uansett. Ok du tok på kuken, so fucking what? Hvorfro ikke bare eskalere ting til sex liksom...er ikke så big deal 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #12 Skrevet 3. august 2019 Mange skjøre vesen her. Millennium generasjonen er et resultat av foreldre som stod for all galskapen på 80 tallet. Paradoksalt nok har de pakket barna inn i hjelmer, ladding og traumebevisst omsorg. Dagens unge vokser opp uten å ha fått et skrubbsår. Alt ender opp med en generasjon med dårlig vurderingsevne, selvsentrisk og dramatisk. Generasjon histronisk. Anonymkode: 9e7af...efb 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #13 Skrevet 3. august 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: på bakgrunn av hva? Anonymkode: babc2...de9 At han er mann? Anonymkode: 988fc...8eb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #14 Skrevet 3. august 2019 58 minutter siden, Stiigen said: hvis dere sover sammen så er det jo ikke så langt fra at ting begynner å skje uansett. Ok du tok på kuken, so fucking what? Hvorfro ikke bare eskalere ting til sex liksom...er ikke så big deal Om en mann hadde tatt på en kvinne på den måten kunne han blitt risikert å bli dømt for voldtekt. Anonymkode: 988fc...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #15 Skrevet 3. august 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hvordan skal jeg forklare dette på den beste måten? Jeg sov over hos daten i natt og våknet tidlig på morgenen i grålysningen av at jeg på en eller annen måte har tatt hånden min under bokseren hans og holdt rundt penis. Jeg er litt redd for å forklare det til han, jeg er både flau og lei meg over det og er redd han skal bli sint på meg om jeg forklarer han det... men samtidig så er jeg redd for å ikke forklare han det i fall han våknet av at jeg befølte han eller at han våknet før meg og merket at jeg hadde min hånd på han.. Vi har ikke hatt sex med hverandre enda, vi er veldig tidlig i datingprosessen men jeg har hatt lyst men ikke spurt noe om det. Men jeg har ikke gjort dette bevist, dette må ha blitt gjort i søvne på en eller annen måte. Har også tenkt på at han også kan ha tatt tak i hånden min når jeg sov og selv tatt min hånd under bokseren og penis men tror det er lite sannsynlig. Hva skal jeg gjøre synes dere, jeg er jo så skamfull og lei meg Anonymkode: 227c8...850 Det er jo bare så enkelt at du har lyst på kuken hans Anonymkode: 9087e...7d7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #16 Skrevet 3. august 2019 He rre gu d. noen mennesker er som aspeløv. Bare ikke fortell det til han, da gjør du det bare kleint. 99%sannsynlighet for at han likte det om han oppdaget det. Anonymkode: 0ddb5...9b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå