AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Del Skrevet 2. august 2019 Hvor lenge må man vente med å drikke alkohol etter man har sluttet med antabus? Anonymkode: 68638...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Del Skrevet 2. august 2019 Resten av livet.......ellers så er hele poenget borte..... Anonymkode: d27a2...e21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Del Skrevet 2. august 2019 Ihvertfall noen uker. Jeg tok sjansen etter ca 1 uke siden siste tablett, og herregud jeg angret. Anonymkode: 71ef2...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Del Skrevet 2. august 2019 Det ironiske er at må være nykter tilsvarende, fire fem dager, før man kan ta antabus igjen. Det slår begge veier, ikke alle klarer det nemlig. Anonymkode: 3bc06...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Del Skrevet 2. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ihvertfall noen uker. Jeg tok sjansen etter ca 1 uke siden siste tablett, og herregud jeg angret. Anonymkode: 71ef2...076 Det har allerede gått 2 uker siden jeg tok siste tablett. Sist gang ventet jeg en hel måned, og da gikk det bra å drikke. Lurer på om jeg må vente like lenge nå Anonymkode: 68638...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Del Skrevet 2. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ironiske er at må være nykter tilsvarende, fire fem dager, før man kan ta antabus igjen. Det slår begge veier, ikke alle klarer det nemlig. Anonymkode: 3bc06...0b6 Alle klarer det, men noen velger å la være. Anonymkode: 60473...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #7 Del Skrevet 2. august 2019 Fra felleskatalogen: Pasienten skal ikke under noen omstendigheter innta alkohol under eller innen 2 uker etter avsluttet behandling, og pasient/pårørende må advares mot dette. Anonymkode: b69db...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #8 Del Skrevet 2. august 2019 Dette vil jeg si er et helsespørsmål, ikke mat og drikke. (Sånn forøvrig lurer jeg veldig på hvorfor noen i det hele tatt går på Antabus, attpåtil i flere runder, når de planlegger å begynne å drikke igjen.) Anonymkode: cb0e0...4fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 2. august 2019 #9 Del Skrevet 2. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge må man vente med å drikke alkohol etter man har sluttet med antabus? Anonymkode: 68638...567 Du bør jo ikke drikke. Antabus går man på fordi man ikke skal drikke. Fortsett heller på Antabus hvis du nå planlegger å drikke igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #10 Del Skrevet 3. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette vil jeg si er et helsespørsmål, ikke mat og drikke. (Sånn forøvrig lurer jeg veldig på hvorfor noen i det hele tatt går på Antabus, attpåtil i flere runder, når de planlegger å begynne å drikke igjen.) Anonymkode: cb0e0...4fa Fordi de er alkoholikere, vel. Begge deler er tegn på det. Anonymkode: d8f26...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #11 Del Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er alkoholikere, vel. Begge deler er tegn på det. Anonymkode: d8f26...e1a Selvsagt. Men hvorfor gå på Antabus om man ikke har den minste motivasjon for å slutte å drikke? Anonymkode: cb0e0...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #12 Del Skrevet 3. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Men hvorfor gå på Antabus om man ikke har den minste motivasjon for å slutte å drikke? Anonymkode: cb0e0...4fa Kanskje det ikke er frivillig? Eller "frivillig tvang"? Anonymkode: faeda...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #13 Del Skrevet 3. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "frivillig tvang"? Anonymkode: faeda...948 Dette! Man ber om hjelp og er i utgangspunktet motivert, helt til fastlege og DPS prøver å totalt ta over livet ditt som om du skulle vært et barn. Du får ikke lov til å prøve å vise at du kan klare deg selv engang. Man føler seg bare mindre verdt og motivasjonen blir da borte. Anonymkode: 68638...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #14 Del Skrevet 3. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Man ber om hjelp og er i utgangspunktet motivert, helt til fastlege og DPS prøver å totalt ta over livet ditt som om du skulle vært et barn. Du får ikke lov til å prøve å vise at du kan klare deg selv engang. Man føler seg bare mindre verdt og motivasjonen blir da borte. Anonymkode: 68638...567 Kunne gjette meg til at det var det. Det er ikke noen god følelse at andre skal styre livet ditt og fortelle deg hva du kan og ikke kan gjøre (så sant det ikke skader noen selvfølgelig, må skrive det vi er tross alt på KG). Når det skjer så ønsker man ihvertfall ikke å gjøre det, man blir litt som en tenåring. Har vært der selv. Håper det går bra med deg og at du finner den riktige veien (hva det er, er kun du som vet). Anonymkode: faeda...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #15 Del Skrevet 3. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Man ber om hjelp og er i utgangspunktet motivert, helt til fastlege og DPS prøver å totalt ta over livet ditt som om du skulle vært et barn. Du får ikke lov til å prøve å vise at du kan klare deg selv engang. Man føler seg bare mindre verdt og motivasjonen blir da borte. Anonymkode: 68638...567 Men vil du ha et liv som blir styrt av alkoholen? Skrumplever og for tidlig død. Ikke kan du kjøre bil og du fungerer ikke i hverdagen. Bli rusfri og få et bedre liv. Anonymkode: ae4d8...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå