Gå til innhold

Er det alltid negativt, at en mann sjekker ut kroppen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette spørsmålet rettes kun til kvinner, der liker / trives med å til tider kle seg sexy / utfordrende. Vennligst ikke svar om du er ei typisk grå mus der mener at klærs fremste oppgave er å skjule ei kvinnes attributter. (Ikke at det er noe galt i det, men det er ikke dere jeg ønsker svar fra).

Er det ALLTID negativt om en mann sjekker ut kroppen deres litt ekstra? Med å sjekke ut, så mener jeg å bruke 2-3 sekunder på å iaktta kroppen deres, sveipe blikket ned for å sjekke ut pupper / mage / rumpe / lår, for å så avslutte ved å møte dere med et vennlig blikk, bekreftende smil, for så å leve livet sitt videre som om intet var hendt.

Jeg mener, er det selv negativt om dere en varm sommerdag føler dere ekstra sexy, kler dere i en lett sommerkjole som dere vet viser litt former, kroppen har fått litt ny brunfarge, dere har kanskje trent litt ekstra og mistet litt væske, så pupper, rumpe og lår ser bedre og fightere ut enn på lenge? 

Er det da fortsatt ekkelt, gyselig og kvalmt om en mann ser 2-3 sekunder ekstra på kroppen deres?

Anonymkode: 01611...fca

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fightere = tightere.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan stirre mens jeg er uoppmerksom. Hva du gjør når jeg ikke ser kan jeg ikke reagere på. Vil ikke ha og trenger ikke noe bekreftende blikk eller smil fra noen som er så sosialt inkompetent at de åpenlyst glor på andre mennesker. 

Anonymkode: 9ca61...9dc

Skrevet

Nei dette er bare positivt og hyggelig 😊 det som er ubehagelig er når noen sender stygge blikk og ser ned på personen som har kledd seg sånn, eller oppfører seg veldig påtrengende.

• Liker 4
Skrevet

Kommer jo an på hvor man er, hvilken situasjon osv. 

På jobb blir jeg svært ubekvem dersom menn står og måler meg med blikket, jeg er der jo ikke for å være eyecandy. 

På en date er det helt annerledes, da vil jeg føle meg attraktiv, både på det fysiske og det mentale. 

Se an rommet rett og slett, bruk litt antenner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål hvem og på hvilken måte gjør det.  Det kan være veldig hyggelig opplevelse men også kan være ekkelt.

Eksempel om jeg går forbi Pub hvor sitter feite, fulle 60 åringer, råde i ansiktet og stygge som fæn og skanner kroppen min ( 30 åring) så blir jeg direkte kvalm.

Om det er en fin kar som henger seg opp i noen sekunder på mitt bryst  så tar det som kompliment.

Om det er mann som jeg syns er ganske lang nede i skala ( hater å si det sånn) men egentlig ingenting gærnt med han- dvs ok alder, ikke noen narkoman osv så er det ganske hyggelig det å.

Spørsmål er også hvordan man gjør det.. Om man gjør det på ekkelt måte så er det ekkelt. Om man titter litt og gir deg et søtt  smil,  ser ikke noe negativt i det. 

Anonymkode: 88f2e...635

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så vant med det, spiller ingen rolle og tenker aldri over det lenger..

Anonymkode: 96dbc...dcc

• Liker 1
Skrevet

Helt greit for meg, skjer innimellom. Er blitt gammel nok til at det kan være direkte morsomt når en i 30-årene snur seg en ekstra gang og gir et kjapt blikk 😂

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjon. Bare innafor om fyren er ung, heit, slank og edru. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er fyren kjekk, ja da liker jeg det

Anonymkode: 0bbda...d39

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan stirre mens jeg er uoppmerksom. Hva du gjør når jeg ikke ser kan jeg ikke reagere på. Vil ikke ha og trenger ikke noe bekreftende blikk eller smil fra noen som er så sosialt inkompetent at de åpenlyst glor på andre mennesker. 

Men,

går det - å se 2 - 3 sekunder ekstra på en kvinnes vakre og fremtredende kropp, egentlig under definisjonen «å glo»?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men,

går det - å se 2 - 3 sekunder ekstra på en kvinnes vakre og fremtredende kropp, egentlig under definisjonen «å glo»?

Å se på noen I +-6 sekunder er å glo. Det er lenge å se på kroppen til en fremmed. 

AnonymBruker
Skrevet

Lov å se 😊 skulle egentlig ønske nordmenn var litt mer flørtende. Før tok jeg alltid toget til jobb og selv om klokken var syv på morgenen fikk jeg et flørtende blikk eller kommentar fra hyggelig menn fra andre land når jeg gikk mot jobb. 

Men jeg er veldig glad i flørting da 🙈 jeg er samboer og har tre barn men synes en hverdag uten noe flørting er litt tamt. 

Anonymkode: bbc25...f71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vant til det, synes det er greit. Men det føyer seg inn i rekken av "dårlig førsteinntrykk", at man glor på kvinner åpenlyst. Men å kaste stjålne blikk er mer taktfull flørting og en invitasjon til å si hei, eller smile og titte litt tilbake 🙂

Anonymkode: 70c0d...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Om du klarer gjøre det unna på to-tre sekunder må vel det være innafor.

Ser på folk jeg også. Men da mest fordi noen er rar/spennende/annerledes/interessante. Men tre, diskre, sekunder får holde. Ser ikke personen i øynene og smiler på slutten da.. Og er så flakkende med blikket, selv da, at håper i grunn med ingen merker det. 

Anonymkode: 039ed...ddd

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:sFun_sleeping:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke råde i ansigtet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen reaksjoner eller meninger som ville vises på en kvinne hvis hun ikke legger merke til at du ser på henne i noen sekunder? Ikke alle er komfortable med å bli sett på og de av den usikre typen vil nok føle at det uvant, bli røde i fjeset og mest sannsynlig gjøre noe klossete. Så.. Who cares. Det er ikke ulovlig.

Anonymkode: d564b...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker oppmerksomheten, uansett kjønn, alder og utseendet. Veldig hyggelig med blikk og smil når jeg har lagt ned litt innsats i å se bra ut. :) Hvis jeg ikke ønsker oppmerksomhet, er det veldig uproblematisk å droppe sminken og ta på "kjipere" klær.

Nå er jeg 33 da, så må faktisk aktivt ta valget om å være attraktiv når jeg skal ut av døra, noe som kom av seg selv for ti år siden. Men jeg elsket det da også altså. 🤷‍♀️ Vet jeg er hot (når jeg vil), og liker både flørt og blikk. :)

Mannen min gjennom 11 år elsker også når jeg får mye positiv oppmerksomhet, da blir han veldig stolt og ekstra kjærlig mot meg. ❤️

Anonymkode: 67410...e36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo.. en 60 åring får stirre på damer 50+. Kunne ha vært hans datter. Skjedde et par ganger, ikke noe hyggelig det, spesielt når det ble gjort på ekkelt måte. 

41 minutter siden, Goodolddays skrev:

Og ikke råde i ansigtet.

Skrive feil ja.. 

Anonymkode: 88f2e...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...