Gå til innhold

Etterlyser bilde av brudebukett?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan.

Finnes det noen der ute som har bilde av en brudebukett som man legger i armkroken? Har veldig lyst på en slik og den skal bestå av cala. Men vil ha noen bilder med til blomsterhandleren slik at jeg enklere kan forklare hva jeg mener. Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet

hei

Jeg vet ikke om jeg helt forstår hva du ønsker, men dette er en flott side med mange blomster (som jeg tror vår alles gode Teddy ga meg :roll: ).

Den kan kanskje hjelpe et stykke på vei...

Blomster

Gjest Anonymous
Skrevet

Det jeg tenkte på var om noen av dere der ute har hatt en arm bukett med cala eller hvite liljer som dere har et bilde av å legge ut. Va kjempe mange fine buketter på den siden brud2005, men ingen slik jeg leter etter.

Skrevet
hei

Jeg vet ikke om jeg helt forstår hva du ønsker, men dette er en flott side med mange blomster (som jeg tror vår alles gode Teddy ga meg  :roll: ).  

Den kan kanskje hjelpe et stykke på vei...

Blomster

Etter uendelig masse leting fant jeg buketten jeg har sett etter her! Tuuuuusen takk brud2005! :klem:

Gjest Brud2005
Skrevet

Etter uendelig masse leting fant jeg buketten jeg har sett etter her! Tuuuuusen takk brud2005! :klem:

Så koselig!! :klem:

Hvilke av dem da? kan du si det?

Gjest Gjest
Skrevet

Er en favnbukett med Calla så vanskelig å forestille seg at man må ha bilde av den? :o

Skrevet

Vet ikke om det er noen her ..?

Iallfall masse forskjellig bilder! :rosasmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for hjelpa, fant det jeg lette etter der. :)

Skrevet
Er en favnbukett med Calla så vanskelig å forestille seg at man må ha bilde av den? :o

Vel, det er flere måter å binde en favnbukett med calla på. ;) Men jeg skjønner at det ikke er så vanskelig å se for seg "standarden" med laaaange stilker og blomstene helt ytterst. :)

Gjest Brud2005
Skrevet

Vel, det er flere måter å binde en favnbukett med calla på. ;) Men jeg skjønner at det ikke er så vanskelig å se for seg "standarden" med laaaange stilker og blomstene helt ytterst. :)

All hjelp hjelper :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke flere måter å binde en favnbukett på. Men det er flere måter å knyte pyntetråder o.l. rundt nedover stilkene samt pynte med perler etc.

Dobbeltsjekket dette med mor som er blomsterdekoratør samt hennes ansatte som begge var enige med meg

Skrevet

Så koselig!! :klem:

Hvilke av dem da? kan du si det?

Sa klart! Under "pretty in ice pinks" bildet i midten överst. jeg elsker de blomstene. Synes de er sa romantiske! :)

Skrevet

Ok Frysepuvler. My mistake. ;) Men de kan da ende opp med et ulikt utseende. Det er jo forskjell på denne, og denne. Det var det jeg mente. :)

Skrevet

Dette var jo utrolig fint.

Nå fikk jeg jo lyst på en sånn en...

Har aldri tenkt på en sånn bukett, men de var utrolig flotte. :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Ok Frysepuvler. My mistake. ;) Men de kan da ende opp med et ulikt utseende. Det er jo forskjell på denne' date= og denne. Det var det jeg mente. :)

Hehe, du må jo være både full og gal dersom du går for den første varianten... :ler:

Skrevet

Hehe, du må jo være både full og gal dersom du går for den første varianten... :ler:

Det var ikke en bukett jeg heller ville valgt, nei. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...