Gå til innhold

Typisk!!! Nå husker jeg ikke helt om jeg slo av trakter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stresset ut av leilighet og låste alle dører, slo av alt lys. Det eneste jeg ikke husker er kaffetrakteren. Skal være borte i helgen men jeg vurderer å deoppe alt for å dra tilbake og sjekke trakteren

Anonymkode: ee62d...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør det! Det vil ikke slutte å plage deg!

Neste gang, ta bilder av alt som skal være slått av før du går ut døren så vet du at det er slått av. 

Anonymkode: 2a109...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjør det! Det vil ikke slutte å plage deg!

Neste gang, ta bilder av alt som skal være slått av før du går ut døren så vet du at det er slått av. 

Anonymkode: 2a109...241

Ja men en siste ting og slik er det hele tiden!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min slår seg av av seg selv etter en stund. Ikke noen fancy kaffetrakter heller. Kan det være at din også slår seg av etterhvert dersom du har glemt det?

Anonymkode: 50e1b...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen på kg kan hjelpe deg med å huske eller gjøre noe med dette. 

Anonymkode: 2f40a...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Timer er gull verdt på kaffetrakter! Ein slik som settes i kontakten og kopler ut etter ei viss tid. Trakteren er vel den største faren for man trakter kaffe om morgenen og så blir det stress og man kan fort glemme å slå av.Da  er det deilig og vite at den kopler ut sjøl uanz. 

Anonymkode: 4aa37...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste nyere kaffetraktere slår seg automatisk av etter en tid. For eksempel denne, i rimelig kategori:

https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kaffe-og-te/kaffetrakter/braun-kf520-hvit-kaffetrakter/p-128566/

Det finnes mange andre, i ulike design, som også har den funksjonen, og som ikke er så veldig dyre.

Anonymkode: 9195c...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Du må skaffe deg en slik kontakt du skrur av med en app. Det har vi og den er gull verd. Glemmer vi kaffetrakteren (og rettetanga) skrur vi bare av kontakten. 

Endret av Lama_Drama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Styrer kontaktene med app, som nevnt over. 

Har også kameraer hjemme, og sensorer på alle dører. Så hver gang jeg blir usikker på noe er det bare å sjekke. 

Ikke at det hjelper deg nå. Men et tips om du er av typen som glemmer, eller typen som lett tror du har glemt og lar det ødelegge andre ting i livet. 

Anonymkode: 24896...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

Det er ikke en kjekk følelse å ha.

Jeg klarte å reise vekk en pinse, hvor jeg gikk å irriterte meg hele pinsen på om jeg hadde husket å skru av den ene platen på komfyren. Det viste seg at det hadde jeg glemt, helldigvis hadde ingenting skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Lama_Drama skrev:

Du må skaffe deg en slik kontakt du skrur av med en app. Det har vi og den er gull verd. Glemmer vi kaffetrakteren (og rettetanga) skrur vi bare av kontakten. 

Hehe, pris på den kontakten? Og det var en lånt leilighet så det er ikke min trakter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...