Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen venner, ingen kollegaer. Slik har det vært i over 20 år. Andre som har det sånn?

Anonymkode: 19263...f3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp 😀 har kun familie. Kuttet ut venner i 20 åra. Jeg nyter det 🥰

Anonymkode: fff58...ec0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Jeg dytter folk unna når jeg har det kjipt. Og det er måte på hvor mange ganger en person gidder å strekke ut en hånd, når personen kun blir avvist. 

Anonymkode: 74344...4b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp 😀 har kun familie. Kuttet ut venner i 20 åra. Jeg nyter det 🥰

Anonymkode: fff58...ec0

Glemte å nevne, ikke nær familie heller. Ingen venner, ingen familie, ingen kollegaer.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter mener altså å leve helt alene uten kontakt med mennesker i det hele tatt? 

Anonymkode: abe79...e6c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Glemte å nevne, ikke nær familie heller. Ingen venner, ingen familie, ingen kollegaer.

Jøsses. Ingen nettvenner heller?

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Trådstarter mener altså å leve helt alene uten kontakt med mennesker i det hele tatt? 

Anonymkode: abe79...e6c

Ja.

Gjest frankie1985
Skrevet

Har egentlig veldig mange venner, men ingen besøker meg lengre så … er vel egentlig venneløs da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner, men de er litt spredd. Her jeg bor nå har jeg ei veldig nær venninne og 2-3 som er gode venner, men ikke så nær. På andre siden av landet har jeg ca 3 nære venninner. Hmm... ikke noe stort nettverk på meg, kunne nok ønske flere voksen personer i livet. Er litt små aktiv med å sosialisere meg for å gjøre noe med det. Men med full jobb og hovedansvar for to barn så er det ikke alltid en kan eller orker heller.

Anonymkode: fa440...2fe

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trives du med det, eller skulle du gjerne hatt mer kontakt med andre mennesker?

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, ti10 said:

Trives du med det, eller skulle du gjerne hatt mer kontakt med andre mennesker?

Jeg fungerer ikke sammen med folk, samtidig tror jeg at jeg holder på å miste kontakten med virkeligheten. Vet ikke hva skal gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen venner eller kollegaer. Har faren min som jeg besøker regelmessig for å hjelpe ham med husvask. Det er det. 

Anonymkode: 633a2...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke bruke tid på venner. Tar for mye energi. Vil heller gjøre ting jeg har lyst til, når jeg har lydt. For meg er det ikke hyggelig å gjøre noe «hyggelig» sammen, men kjedelig.

Anonymkode: d3ab8...2a2

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fungerer ikke sammen med folk, samtidig tror jeg at jeg holder på å miste kontakten med virkeligheten. Vet ikke hva skal gjøre.

Er litt usikker på hva du mener med "fungere", men det høres ut som du kanskje ønsker kontakt med noen likevel. Har du noe familie du kan ta kontakt med? Eller begynne å hilse på naboer, veksle noen ord med de på butikkene der du handler osv. Skjønner at det ikke er så lett, men man må starte et sted for å kunne endre på ting.

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 venner, men ses bare 2-3 -maks 4 ganger i året, så føler ikke akkurat at jeg har noen i hverdagen. Har prøvd å knytte den ene personen (den jeg har det morsomst sammen med) nærmere, men det blir allikevel ikke noe mer utav det. 

Uff ja, trenger nye venner, men de vokser ikke akkurat på tre! 

Anonymkode: f8907...d88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidene klaffer sjelden. Så vil ikke si jeg har mange venner. Slik har det vært hele livet. Trodde «venneløs» var noe man kunne vokse av seg, men neida. Kjæresteløs er heller ikke noe man vokser av seg

Anonymkode: 86869...3e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke venner nå. Klarte å få ei venninne, men det fungerte ikke. Jeg vil heller være ensom enn å være venn med noen som det ikke fungerer med.

Jeg har egentlig aldri hatt særlig mange venner og jeg vet hvorfor, men synes det er vanskelig å endre på det.

Jeg har kolleger og familie, men har ikke et nært forhold til noen av dem.

Vet ikke om jeg vil klare å finne venner eller kjæreste igjen. Jeg synes jeg har prøvd så mye forskjellig og har gått i behandling hos psykolog uten at det har hjulpet meg.

Anonymkode: ff057...822

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, ti10 said:

Er litt usikker på hva du mener med "fungere",

Har autisme (og dystemi og angst) og klarer ikke forstå meg på andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ingen venner. Har vært sånn i ett par år nå.

Men ikke på grunn av psykiske lidelser da...   

Anonymkode: e43e0...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt venner siden vgs,...det er over 20 år siden.

Anonymkode: 033df...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...