Gå til innhold

Slikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem, og det er at jeg rett og slett ikke får lov til å slikke dama mi. Vi har vært sammen lenge, og det har vært anledninger når jeg har fått lov til det, og da har hun kommet de gangene vi har forsøkt det. Så forhåpentligvis er det ikke noe galt med teknikken. Og de gangene som jeg får "lov" så er det etter et glass med vin e.l.

Jeg har skikkelig lyst til å gjøre dette, og gjenyte det hun gjør med meg. Men får ikke lov rett og slett, og dette er noe hun ikke vil snakke om...Vi snakker om alt annet vi har lyst til, og tillater, men dette er absolutt tabu...

Kan noen komme med noen gode råd her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan være så enkelt at hun er redd for at du ikke skal like det. Jeg har ikke likt det spesielt godt de få gangene kjæresten min har gjort det på meg, rett og slett fordi jeg ikke klarer slappe av. Det virker ikke som kjæresten din har det problemet, men kanskje hun føler at det er ekkelt for deg. Har egentlig ikke noe godt råd, men prøv å sett deg ned med henne og spør hvorfor hun ikke vil du skal gjøre det. Selv om det er tabu kan det være hun åpner opp hvis du sier at det er siste gang du spør, men at du gjerne vil ha et svar. Nettopp fordi du vil gjøre det godt for HENNE. Må også si at du virker som en kjernekar ut fra det lille du har skrevet her. Altfor mange menn som konsentrerer seg om seg selv og sin nytelse. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje hun er redd for at hun ikke er ren nok og at hun lukter eller noe? Når jeg føler meg litt "ikke akkurat nydusja" kan det være at jeg vegrer meg for å slippe han til. Dette har jeg en tendens til å glemme når jeg har drukket. :wink:

Kan det vare at hun er plaget meg soppinfeksjoner eller lignende innimellom? Og kanskje synes det er flaut og ekkelt og at hun ikke forteller deg det?

Før var jeg plaget av dette (pga p-piller) og jeg kunne ofte føle at ting ikke var helt som de skulle være "der nede" og følte meg ikke akkurat delikat. Når man mistenker at det er noe sånnt på gang er det ikke så lett å slappe av hvis typen vil ned dit. :-?

Du kan jo foreksempel ta henne med i dusjen først så hun føler seg ren og pen, og når du endelig slipper til vis hvor godt du liker det :)

Skrevet

Det er nok mye sannhet i det dere skriver. Hun klarer definitivt ikke å slappe av når jeg nærmer meg det området til vanlig...

Vi har det jo flott på alle andre måter, og utifra hva jeg vet og ser iallefall så har hun ikke de plagene som dere beskriver (sopp, vorter eller annet).

Men at hun ikke slapper av er jo helt sikkert. Tror ikke det er renheten heller for hun lukter jo, og smaker, kjempedeilig...

Jeg har jo ikke akkurat lyst til å gå ned der når hun ikke er ren. Det vil jo ikke jeg at hun gjør på meg heller...

Men takk for tilbakemeldingen, jeg får gjøre et nytt forsøk på å snakke med henne om dette, og så får vi se hvordan det går da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...