Gå til innhold

Hunde-melk til kattunge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg fant en kattunge på vei hjem fra jobb i dag (langt fra andre hus). Den er liten og ikke klar for å utforske verden ute enda. Jeg tok den med meg og venter på at dyrebeskyttelsen skal ringe meg opp igjen. Jeg kom til å tenke på at hunden min har innbilte svangerskap og mye melk i pattene. Kan katten få dette? 

Anonymkode: fd931...7c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du ringe dyrlegevakt om

Anonymkode: a1b96...c37

AnonymBruker
Skrevet

Det kan den, men du må passe på at det faktisk er nok melk slik at de vokser, evt gi de erstatning i tillegg. Det selges på dyrebutikken.

Anonymkode: 812ed...24c

AnonymBruker
Skrevet

Katte morsmelk er mye mer proteinrik enn hundemorsmelk som er fetere. Valper og katter trenger forskjellig ting. 

Men det går nok fint å gi det et par dager. Men du bør nok få tak i katte mme raskt. 

Funfact: menneske morsmelk og hundemorsmelk er ganske like, så om man ikke får tak i hunde mme, er vanlig mme bedre å gi enn f.eks katte mme. 

Hva man ikke lærer når man jobber som frivillig i utlandet 😂

Anonymkode: 2b78b...216

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Katte morsmelk er mye mer proteinrik enn hundemorsmelk som er fetere. Valper og katter trenger forskjellig ting. 

Men det går nok fint å gi det et par dager. Men du bør nok få tak i katte mme raskt. 

Funfact: menneske morsmelk og hundemorsmelk er ganske like, så om man ikke får tak i hunde mme, er vanlig mme bedre å gi enn f.eks katte mme. 

Hva man ikke lærer når man jobber som frivillig i utlandet 😂

Til funfacten gjaldt det altså valper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...