AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Hei! Jeg fant en kattunge på vei hjem fra jobb i dag (langt fra andre hus). Den er liten og ikke klar for å utforske verden ute enda. Jeg tok den med meg og venter på at dyrebeskyttelsen skal ringe meg opp igjen. Jeg kom til å tenke på at hunden min har innbilte svangerskap og mye melk i pattene. Kan katten få dette? Anonymkode: fd931...7c7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Dette bør du ringe dyrlegevakt om Anonymkode: a1b96...c37
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Det kan den, men du må passe på at det faktisk er nok melk slik at de vokser, evt gi de erstatning i tillegg. Det selges på dyrebutikken. Anonymkode: 812ed...24c
Belima Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 https://www.nrk.no/hordaland/rottweiler-ammer-nyfodte-kattunger-1.12674637 Står om flere hunder som ammer kattunger, så det er helt trygt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Katte morsmelk er mye mer proteinrik enn hundemorsmelk som er fetere. Valper og katter trenger forskjellig ting. Men det går nok fint å gi det et par dager. Men du bør nok få tak i katte mme raskt. Funfact: menneske morsmelk og hundemorsmelk er ganske like, så om man ikke får tak i hunde mme, er vanlig mme bedre å gi enn f.eks katte mme. Hva man ikke lærer når man jobber som frivillig i utlandet 😂 Anonymkode: 2b78b...216
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Katte morsmelk er mye mer proteinrik enn hundemorsmelk som er fetere. Valper og katter trenger forskjellig ting. Men det går nok fint å gi det et par dager. Men du bør nok få tak i katte mme raskt. Funfact: menneske morsmelk og hundemorsmelk er ganske like, så om man ikke får tak i hunde mme, er vanlig mme bedre å gi enn f.eks katte mme. Hva man ikke lærer når man jobber som frivillig i utlandet 😂 Anonymkode: 2b78b...216 Til funfacten gjaldt det altså valper. Anonymkode: 2b78b...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå