Gå til innhold

kløende leppesår hos dattera mi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jenta mi på 8 år har vært ekstremt forkjølet hele forrige uke med snørr, slim, lommetørklær, hoste, tett bryst, slapphet og you name it. Det begynte med at hun spilte fotball for jentelaget sitt, og ikke følte seg helt i form i siste runde av turneringen. Hun er fortsatt litt forkjølet, men er mye bedre nå, bare litt snørrete og snufsen. Men i går ettermiddag mens hun var hos bestevenninna si og lekte, begynte hun å klø noe voldsomt på overleppa. Det er et lite forkjølelsessår hun har fått som følge av forkjølelsen. Jeg ser på henne at hun synes det er plagsomt. Noen tips til hva vi kan gjøre for å lindre kløen og få det leppesåret til å forsvinne litt fortere? Jeg tok forresten et bilde av forkjølelsessåret på leppa hennes i dag morges så dere vet hvordan det ser ut:

datter kvinneguiden.pngl.pngtvao.png

Anonymkode: 8780d...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt Aloclair Gel reseptfritt på apotek. Et annet middel er Zovirax.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd mye forskjellig men mentholatum salve er det som fungerer best. Kjøpes på apoteket. 

Anonymkode: 76f3a...586

AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det er brennkopper da? Kommer ofte etter sykdom og klør/plager veldig. Min hedde det for noen uker siden og føler brennkoppene er overalt for tiden

Anonymkode: ab981...3a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...