Gå til innhold

Er der seriøst så få kvinner som tar initiativ i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stusser bare over tilbakemeldingene jeg har fått fra så godt som alle de jeg har ligget med opp gjennom. At jeg er den første som har gjort ditt, og den eneste. som har gjort datt. Jeg gjør bare det som faller meg naturlig og som jeg synes er gøy, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan man gidder sex uten. Snakker ikke om spesielle ting, men enkle ting som å runke, suge eller ri han på mitt initiativ og mine premisser, skifte stilling, gi enkle kommandoer. Også det at vi snakker sammen under sex i det hele tatt, hisser hverandre opp og dirtytalker. Også der er jeg "den første", "den eneste". Tanken på å bare ligge der og la han gjøre som han vil/tror jeg vil høres kjedeligere ut enn sport på TV...ikke rart folk går lei. Og ja jeg har ligget med mange og har stort erfaringsgrunnlag. Er kvinner virkelig så kjedelige?

Husk: Det er jo mest for ens egen del at man tar en større rolle!

Anonymkode: 8440f...c63

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stusser bare over tilbakemeldingene jeg har fått fra så godt som alle de jeg har ligget med opp gjennom. At jeg er den første som har gjort ditt, og den eneste. som har gjort datt. Jeg gjør bare det som faller meg naturlig og som jeg synes er gøy, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan man gidder sex uten. Snakker ikke om spesielle ting, men enkle ting som å runke, suge eller ri han på mitt initiativ og mine premisser, skifte stilling, gi enkle kommandoer. Også det at vi snakker sammen under sex i det hele tatt, hisser hverandre opp og dirtytalker. Også der er jeg "den første", "den eneste". Tanken på å bare ligge der og la han gjøre som han vil/tror jeg vil høres kjedeligere ut enn sport på TV...ikke rart folk går lei. Og ja jeg har ligget med mange og har stort erfaringsgrunnlag. Er kvinner virkelig så kjedelige?

Ja 90% av kvinner er kjedelige i senga, så det stemmer bra. Forventer at mannen gjør alt arbeidet og de klarer ikke å fortelle hva de liker engang uten å måtte hale det ut av de. Du er tydeligvis av den 10% som menn trakter etter og gir av deg selv i senga. Er med ei sånn dame nå og håper jeg aldri mere må ha sex med noen som viser så lite innlevelse og forventer at mannen gjør absolutt alt. 

Anonymkode: a959d...0db

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme som deg, bortsett fra dirty talk. Men jeg kan fint gi beskjed om hva jeg liker ikke liker, når vi holder på.

Men jeg tror virkelig ikke vi er de eneste damene som er sånn. Jeg tror menn er litt for flinke til å skryte av oss. Alle menn jeg har sugd, sier at jeg er den beste til å suge. Jeg tror jo ikke på de. 

Anonymkode: f6625...b24

• Liker 13
Gjest Whoisthere
Skrevet

Mere latskap i bildet

Har vært borti flere kvinner som går lei av og suge etter 2 minutt, spesielt når de sitter og maser "KOMMER DU SNART ELLER"? vet ikke hvor mange kvinner jeg har kastet ut rett når man starter fordi de de syter så jævligt.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg virkelig hater dirty talk. Er få ting som er like avtennende og harry som det 🙈 

Ellers syns jeg at det er naturlig at man gir og tar, og kommuniserer hva man vil og liker. 

Anonymkode: 72951...216

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner er ganske passive i senga, rett og slett. Mange er egoistiske på den måten at de forventer at mannen er den som styrer og sørger for at det blir bra, og sørger for at de selv får orgasme. Kan ikke forstå alt snakket om at menn er egoistiske i senga, det er jo et enormt press på at menn skal prestere, kvinner skal bare eksistere.

Greit for min del at jeg tar styringa, men da blir jeg provosert om hun mener det er dårlig etc. 

Anonymkode: af09f...ade

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok en av disse passive kvinnene. Fordi jeg er usikker på hvordan jeg skal gå fram. Menn må også bli flinkere til å si hva de ønsker av kvinnene, det må gå begge veier.

Anonymkode: c4c58...4f4

• Liker 6
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du skjønner ikke at folk er forskjellige? Wow..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jeg som tar 95% av initiativ. Både til å ha sex, og i forhold til utførelse. Han følger alltid opp, men hadde vært fint om han tok litt mer av initiativ og styring. 

Tror det lett blir slik at partner blir lat dersom andre part er flink til å ta initiativ, uavhengig av kjønn. Siden mange menn er flinke til å ta initiativ, iallefall i starten, er det sikkert ofte kvinner som blir lat. 

Her er det nok omvendt fordi jeg har helt skrekken for rutiner, mens menn etter min erfaring lett faller inn i rutiner. Jeg er så på fordi jeg vet at rutiner regelrett dreper min lyst. Derfor er jeg så aktiv, for å styre oss unna rutiner. Min mann setter pris på det, og er nok blitt litt bortskjemt i at jeg tar initiativ og styring. Han setter pris på variasjon han også, men stoler liksom blindt på at det sørger jeg for 

Ble utrolig glad i går, da han på eget initiativ hadde kjøpt noe leketøy og sexy klær (til meg), som han overrasket meg med. Så han kan om han vil! ♥ Jeg blir så utrolig glad når han tar initiativ, uansett hva, siden jeg absolutt ikke er bortskjemt med det, siden det i hovedsak er blitt min rolle i vårt forhold. 

Anonymkode: c7480...1b4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja 90% av kvinner er kjedelige i senga, så det stemmer bra. Forventer at mannen gjør alt arbeidet og de klarer ikke å fortelle hva de liker engang uten å måtte hale det ut av de. Du er tydeligvis av den 10% som menn trakter etter og gir av deg selv i senga. Er med ei sånn dame nå og håper jeg aldri mere må ha sex med noen som viser så lite innlevelse og forventer at mannen gjør absolutt alt. 

Anonymkode: a959d...0db

Og dette har du fakta på? 🤣

Anonymkode: 101e7...a07

• Liker 2
Skrevet

Tror menn som opplever at alle damene de ligger med er super passive også gjør noe feil selv. Føler hun seg egentlig trygg og ivaretatt? Vet hun at du ønsker mer, og tar du egentlig noe initiativ til at det skal skje noe mer? Om du bare er opptatt av å få og ikke gi, så kan du ikke forvente så mye, og ikke tro at bare det å putte den inn og jukke litt er mer engasjerende for dama enn det er for deg at hun bare ligger der! 

Snakk sammen og finn ut hvordan dere kan gjøre det for at begge får det best mulig. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også fått servert mange ganger, samme har venninnene mine. Tipper det er slikt de fleste sier 🤪

Samme som menn man chatter intimt med, som sier at bryststørrelsen ikke betyr noe... Helt til de får greie på at du er 80E... Da elsker de store pupper!

Menn er enkle idioter! 😂

Anonymkode: 101e7...a07

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Deerinspotlight said:

Tror menn som opplever at alle damene de ligger med er super passive også gjør noe feil selv.

Så menn gjør alt, men det er likevel feil fordi de ikke gjør nok... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Så du skjønner ikke at folk er forskjellige? Wow..

Hæææ?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så menn gjør alt, men det er likevel feil fordi de ikke gjør nok... 

Som jeg sa så er ikke det å putte den inn og bevege seg litt frem å tilbake egentlig å gi noe som helst. Du tilfredstiller aller mest deg selv på den måten og ikke henne, så hun har ingen grunn til å gjøre noe mer heller. 

• Liker 1
Skrevet

Hæææ?

Du skriver «jeg skjønner virkelig ikke» 🤦🏼‍♀️ Folk er forskjellige, bare fordi du liker å ta initiativ gjør ikke alle andre det. Er det så vanskelig å skjønne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok kjedelig i senga. For min del handler det om at jeg er gått lei av inn og ut sex i 10 år, null forspill. Så da skrur en bare av rett og slett. Hus, barn, full jobb og videreutdanning og alt det ansvaret som fører med er ikke akkurat en turn on. Så for min del handler det om jeg er dønn utslitt. Og slik tror jeg det er for mange i min kategori.

Anonymkode: 25731...f54

• Liker 2
Skrevet

Tror kun 10% av kvinnene jeg har møtt naturlig tar initiativ. Se resterende må enten ha klart uttrykt hva man liker eller venter på beskjed.

Alt for få som våger å eksperimentere underveis. Kvinner skal visstnok være mye dyktigere på kroppsspråk, men man må ha motet til å gjøre noe med det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WhiteSwan skrev:

Du skriver «jeg skjønner virkelig ikke» 🤦🏼‍♀️ Folk er forskjellige, bare fordi du liker å ta initiativ gjør ikke alle andre det. Er det så vanskelig å skjønne?

Men det er jo min mening! Skjønner at ikke alle andre mener det samme, da hadde jo saken stilt seg veldig annerledes😄

Skrevet

Er nok kjedelig i senga. For min del handler det om at jeg er gått lei av inn og ut sex i 10 år, null forspill. Så da skrur en bare av rett og slett. Hus, barn, full jobb og videreutdanning og alt det ansvaret som fører med er ikke akkurat en turn on. Så for min del handler det om jeg er dønn utslitt. Og slik tror jeg det er for mange i min kategori.

Anonymkode: 25731...f54

Jepp! Akkuratt dette jeg prøver å få frem, men fordi det er menn som beveger seg mest ved standard inn og ut sex så tror de at de gir deg mer nytelse enn du gir dem selv om det egentlig er motsatt :dry: Det teller ikke som noe jobb å tilfredstille seg selv ved å bruke en annens kropp. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...