Gå til innhold

Er det ok at bhen vises gjennom en hvit tskjorte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok at bhen vises gjennom en hvit topp? Jeg veksler mellom hvit og hudfarget. Årsaken til at jeg spør er at jeg føler det blir lagt merke til. Det er vanlig topp uten utringet eller gjennomsiktig. Så da lurer jeg  på om jeg har kledd meg feil siden det føles at folk legger merke til det.... Er det noen kleskoder jeg ikke følger? Eller??

Anonymkode: f1899...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å unngå det. Spørs hvor tydelig det er tenker jeg.

Anonymkode: 84ea1...41c

• Liker 7
Gjest #Rasshøl
Skrevet

På jobb er det ikke ok. Hjemme er det ikke så farlig. 

Skrevet

Ja, jeg gjør det mange ganger

AnonymBruker
Skrevet

Syns ofte det er finere med en plain tynn hvit t-skjorte hvor man skimter bhen gjennom, enn en plain t-skjorte som er tjukkere i stoffet. 

Ikke fordi det nødvendigvis er så sexy, men fordi den blir hakket mer spennende, behageligere å gå med (tynnere = luftig) og så lenge bhen er noenlunde anstendig så får man jo vist frem enda et fint plagg/figuren sin. 

Anonymkode: 02118...b3e

• Liker 6
Gjest #Rasshøl
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ofte det er finere med en plain tynn hvit t-skjorte hvor man skimter bhen gjennom, enn en plain t-skjorte som er tjukkere i stoffet. 

Ikke fordi det nødvendigvis er så sexy, men fordi den blir hakket mer spennende, behageligere å gå med (tynnere = luftig) og så lenge bhen er noenlunde anstendig så får man jo vist frem enda et fint plagg/figuren sin. 

Anonymkode: 02118...b3e

Det er så trashy. Bruker man bh, med en sterk farge for å vise den ekstra fram.. Er det akkurat som om man prøver for hardt å få oppmerksomhet, når man går kledd slik. Hvem vil være den dama? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ok at bhen vises gjennom en hvit topp? Jeg veksler mellom hvit og hudfarget. Årsaken til at jeg spør er at jeg føler det blir lagt merke til. Det er vanlig topp uten utringet eller gjennomsiktig. Så da lurer jeg  på om jeg har kledd meg feil siden det føles at folk legger merke til det.... Er det noen kleskoder jeg ikke følger? Eller??

Jeg går utfra at du muligens har størrelse på puppene og bruker trange tskjorter? Eller liten BH? Muligens i en kombo?

Anonymkode: d4554...b08

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Det er så trashy. Bruker man bh, med en sterk farge for å vise den ekstra fram.. Er det akkurat som om man prøver for hardt å få oppmerksomhet, når man går kledd slik. Hvem vil være den dama? 

Nå overdriver du. Handmaids tale neste.

• Liker 11
Gjest #Rasshøl
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå overdriver du. Handmaids tale neste.

Det er ikke ment som personangrep. Jeg skrev ikke du, og det var ikke rettet mot en bruker. Jeg skrev generelt. Jeg syns ikke det er å overdrive, for mange går kledd slik. Og det ser spesielt ut, særlig på voksene kvinner. 

Skrevet

På jobb føler jeg ikke det passer, men ellers er det ikke noe problem syns jeg. Spesielt om det er en bluse eller tynn skjorte så syns jeg bare det er fint. Det er en forholdsvis ny "trend" så folk som er litt gammeldagse liker det nok ikke da :P 

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet
52 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

På jobb føler jeg ikke det passer, men ellers er det ikke noe problem syns jeg. Spesielt om det er en bluse eller tynn skjorte så syns jeg bare det er fint. Det er en forholdsvis ny "trend" så folk som er litt gammeldagse liker det nok ikke da :P 

Det er ikke "ny" trend. Det var en trend som er ut, og nå er harry. 

Skrevet
1 minutt siden, #Rasshøl skrev:

Det er ikke "ny" trend. Det var en trend som er ut, og nå er harry. 

Merkelig at dagens ungdom kler seg sånn da om det er harry 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte "føler" du dette, TS?

Anonymkode: 2b0df...d26

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er ikke alltid man kommer unna det. Jeg går med ulike bh'er utifra hvor i syklusen jeg er, og dersom noen ser min hvite bh under en hvit t-skjorte så gir jeg helt ærlig faen. Det er da ikke der folk skal se uansett, og jeg er påkledd. Dersom man kan skimte bh under så er det et ikke-problem. 

Anonymkode: 36b02...486

• Liker 9
Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

Merkelig at dagens ungdom kler seg sånn da om det er harry 

Jeg syns det er harry. Jeg er 30, jeg ikke så gammel.

Endret av #Rasshøl
Skrevet

Helt greit, men finest med hudfarget

Skrevet
2 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg syns det er harry. Jeg er 30, jeg ikke så gammel. Jeg ser ingen ungdom som kler seg slik heller. 

Da bor vi kanskje i veldig ulike deler av landet for jeg ser det hele tiden, spesielt på utesteder. Er ikke over 30 jeg heller : P

AnonymBruker
Skrevet

DET ER HELT OK. Herregud så pripne alle skal være...

Anonymkode: 80cd6...0c2

• Liker 13
Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

Da bor vi kanskje i veldig ulike deler av landet for jeg ser det hele tiden, spesielt på utesteder. Er ikke over 30 jeg heller : P

Jeg mente ungdom. Jeg ser ikke ungdommer som kler seg slik, men ofte kvinner på 40+. 

Folk kler seg som dem vil. Det er lov å ha forskjellig smak. 

Jeg er 30. 

Endret av #Rasshøl
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel strengt talt ikke noen form for påkledning som ikke noen synes er stygt/trashy/harry/upassende... selv har jeg ikke noe problem med en diskret bh som synes gjennom en hvit t-skjorte, og bryr meg ikke så veldig om dem som måtte mene noe annet. 

Anonymkode: d54b3...2ee

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...