Gå til innhold

Trygt å gå rundt slottsparken på kvelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart til Oslo i forbindelse med ent arrangement, har fått hjelp til å booke rom på frogner Apartments, og ser nå at jeg må gå av på Nationaltheatret og gå videre bort langs parken veldig sent på kvelden. Jeg har ikke vært så mye i Oslo før og lurer på om det er et trygt strøk å gå rundt i som jente? 

Anonymkode: 3c3db...6a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke trikk på den tiden? Hvor sent er det og hvilken ukedag er det?

Anonymkode: 547d3...198

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Er fullt av mennesker i Slottsparken om du går «hovedveien» gjennom parken. Om du skal gå typ 02-04.00 om natta er en annen sak men før det er det fullt av folk. Går der ofte på kveldstid da jeg bor ved parken :) 

Anonymkode: 36451...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en søndag i forbindelse med rammstein konserten, jeg kommer fra bergen med fly og skal tilbake til frogner Apartments på kvelden ettet konserten sånn kl 23 kanskje, er det mye folk der da? Takk for tips om trikken, dette skal sjekkes ut. 

Skrevet

Gå rundt er trygt. Aldri opplevd noe ekkelt, men gå i Slottsparken på nattestid ville jeg ikke gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem å gå verken gjennom Slottsparken eller rundt på nattestid. 

Skal du på konsert så er det dessuten sikkert drøssevis med andre folk som går samme vei på samme tid. 

Null problem :) 

Anonymkode: 3942d...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Trygt å gå gjennom og rundt. 

Gjort det mye, bodd i Oslo i 15 år. Slapp av, Oslo er stort sett ufarlig. 

Anonymkode: 47126...67f

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en søndag i forbindelse med rammstein konserten, jeg kommer fra bergen med fly og skal tilbake til frogner Apartments på kvelden ettet konserten sånn kl 23 kanskje, er det mye folk der da? Takk for tips om trikken, dette skal sjekkes ut. 

Rammstein er ganske store, så antagelig er det andre fans i sentrum også. Metal-fans betyr trygghet i min bok, kos deg! :)

Og på den tiden får du sikkert tatt trikken videre også, så du trenger ikke gå langt. De på hotellet kan sikkert fortelle deg hvilken trikk du skal ta.

Anonymkode: 547d3...198

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt trikk.

Eventuelt gått rundt på andre siden av veien fra parken på fortau. Midt i parken hadde jeg personlig ikke gått, spesielt ikke på sommerstid.

Anonymkode: d2685...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...