AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Sånn generelt for en familie med barn på barne og ungdomskolen. Takk for svar Anonymkode: 86df4...02b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig bra 👍🏼😊 Anonymkode: e5503...d3f Er det lett å få jobb der ? Anonymkode: 86df4...02b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det lett å få jobb der ? Anonymkode: 86df4...02b Nei, jeg vil si at arbeidsmarkedet er dårlig i Grenland (jeg bor her selv). (Grenland er forøvrig byene Porsgrunn, Skien, Siljan og Bamble). Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken utdannelse du sikter til, og dermed hvilken jobb. Men ellers er det fint i Grenland, syns jeg jeg har bodd i nabobyen Porsgrunn store deler av livet mitt, og alltid vendt tilbake Anonymkode: 9f17b...254
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Kunne jeg aldri tenkt meg. Har vært der en gang. Veldig øde, og du blir avhengig av bil. Anonymkode: 98366...75a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vil si at arbeidsmarkedet er dårlig i Grenland (jeg bor her selv). (Grenland er forøvrig byene Porsgrunn, Skien, Siljan og Bamble). Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken utdannelse du sikter til, og dermed hvilken jobb. Men ellers er det fint i Grenland, syns jeg jeg har bodd i nabobyen Porsgrunn store deler av livet mitt, og alltid vendt tilbake Anonymkode: 9f17b...254 Ok, jeg er bare utdannet barne-og ungdomsarbeider, vet du hvordan det ligger an for meg med jobb da ? Anonymkode: 86df4...02b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Harry. Bilær og båtær som tutær og bråkær over hæle fjøla! Anonymkode: 0425d...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå