Gå til innhold

Tøffe halsbånd

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Føler på at det er på tide med et nytt halsbånd til hunden, så er det noen som vet om en nettbutikk med rimelige tøffe (gjerne lær)halsbånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.petshopgirls.no har masse stilig både til hund og katt, men tror det er littebittegranne dyrt...

Skrevet
:ler: Slo meg på målstreken!
Gjest Anonymous
Skrevet

Men de er så dyre :-(

Kjøpte det rosa pigghalsbåndet engang, og for 449,- regner jeg med å ha et halsbånd som varer lengre enn 3 uker.

Skrevet
:ler: Slo meg på målstreken!

to sjeler, samme tanke - butikken er jo bra da!

petshopgirls er litt dyre, men de selger jo ting til dyr..

...haaah haaa :ler:

jeg handlet halsbånd og kobbel i lær der i serien "Bein"; det kostet med kjappe 1000-lappen.. men vufsen kler det veldig godt (jeg tror jeg mistet all fornuft i det øyeblikk det lille nurket tisset på gulvteppet vårt første gang - da var jeg solgt :hjerte: )

Skrevet
Men de er så dyre :-(  

Kjøpte det rosa pigghalsbåndet engang, og for 449,- regner jeg med å ha et halsbånd som varer lengre enn 3 uker.

oi! reklamerte du på varen? dette var jo ikke bra

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, og det ble påstått at det var min skyld, og at jeg må vite hvordan jeg skal behandle halsbånd. Ærlig talt da, det er jo til en hund, ikke en pyntedukke.

Skrevet
Ja, og det ble påstått at det var min skyld, og at jeg må vite hvordan jeg skal behandle halsbånd. Ærlig talt da, det er jo til en hund, ikke en pyntedukke.

huffda, det var leit å høre..jeg har så langt vært veldig fornøyd selv, og skinnet også

Skrevet

Mulig jeg er sær, men jeg fant ikke ett eneste halsbånd jeg kunne like....

Skrevet
Mulig jeg er sær, men jeg fant ikke ett eneste halsbånd jeg kunne like....

good for you...det sparer deg antakelig for endel peng :wink:

Skrevet
Mulig jeg er sær' date=' men jeg fant ikke ett eneste halsbånd jeg kunne like....[/quote']

Hehe, ikke jeg heller :ler:

Skrevet

Hmf...

Jeg skjønner ikke sånne

..svar når de ikke ledsages av forslag om hvor man kan finne andre halsbånd som virkelig er fine. Da minner det bare om lyst til å være litt...ekkel..kanskje?

Skrevet
Hmf...

Jeg skjønner ikke sånne

Den kanskje'en eksisterte ikke hos meg iallefall. Ikke meningen å være ekkel i det hele tatt, beklager om noen oppfattet det slik!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere svarer hvis dere ikke vet svaret på spørsmålet :-(

Skrevet

Kunne jo starta en egen tråd om petshopgirls.no eller hva den nu het, mennne....

Var ikke meningen å være ekkel mot noen. Jeg gikk inn på linken fordi jeg alltid ser etter nye ting til hunden min. Det må da få gå an å si at man ikke fant noe som falt i smak???

men for å komme med et tips... en del raseklubber har halsbånd og sånt som gjerne går i et tema som har med hunden å gjøre.

Skrevet
Det må da få gå an å si at man ikke fant noe som falt i smak???

Klart det går an, det virker bare litt teit å si kun det og ikke noe annet...

..men nok om det: beklager til trådstarter for alle avsporingene i tråden din.

På www.canis.no finner du også endel kobbel og halsbånd (se under hundeutstyr); de er riktignok alle i stoff, men med flere fine mønstre og farger.

http://www.zoosupply.no/ finner du også halsbånd i lær, de har et kult med nagler.

Skrevet

Du kan også kontakte Hundekjørerverkstedet. Her får du alt skreddersydd til din hund på mål, og prisene er rimelige :)

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Dra på en av de større hundeutstillingene. Der selger de alle slags bånd til en grei penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...