AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg ser at folk finner på verdien på ting de samler, som etter hvert øker. Gjelder alt mulig rart. Men så finner jeg slike ting... https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=153537289 ...og tenker: Han der kan umulig få så mye penger for samlingen sin? Anonymkode: 645ec...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 2. august 2019 #2 Del Skrevet 2. august 2019 Det finnes folk som samler på modellbiler, og de kan godt gi 200,- kr og mer for en bil. Dette er ikke lekebiler, men kopier av ordentlige biler og står til pynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Del Skrevet 2. august 2019 40.000,- tror jeg ikke er en uoppnåelig pris for denne samlingen, hvis du ser på bildene så er det prislapp fra butikk på eskene og prisene varierer fra 100 kr og opp til 470. Anonymkode: c7284...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Del Skrevet 2. august 2019 Men er ikke det vanskelig å overta en hel samling? Det er ikke særlig spennende biler heller, mye standardgreier. Anonymkode: 645ec...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå