AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Så den andre tråden, men følte ikke den var helt lik. Jeg plages en del av at samboer har hatt et veldig "utsvevende" sexliv tidligere, men virker "ferdig med slikt" nå. Jeg som aldri har vært med på noe som involverer en 3.part blir stadig mer sjalu på dette. Jeg plages spesielt av at jeg tror sjansen for at hun hadde vært med på noe sprell igjen hadde vært større om hun hadde vært singel enn i trygt forhold med meg. Akkurat den tanken synes jeg er vanskelig, at sex i forhold ikke er mer "frisinnet" enn utenfor. Hun har også vært mer frisinnet innenfor forhold før, selv om hun hevder det var anstrengt og dels uønsket. Jeg elsker henne og ønsker å få dette til å fungere videre. Vi er samboere med hver våre barn fra tidligere, men har mye tid til hverandre. Kan det være at jeg rett og slett ikke "trigger" denne siden av henne? Hun vil være med meg, men jeg mistenker at det er tryggheten og forutsigbarheten hun ønsker, og at dette rett og slett blokkerer den frie personligheten. Anonymkode: 28763...5cd 1
Carrot Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Skjønner jeg deg riktig når du sier du ønsker at hun lever ut sine fantasier selv om dere er et par?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Jeg har vært i et åpent forhold. På mange måter spennende osv, men det var utrolig slitsomt mtp forholdet oss i mellom, det krevde MYE kommunikasjon og jobbing med egne tanker. Det kan være at det er en av grunnene til at det ble slutt med eks, og at hu ikke vil risikere det med deg? Høres i alle fall ikke ut som det er noe du skal ta personlig. Anonymkode: f16b1...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 7 minutter siden, Carrot said: Skjønner jeg deg riktig når du sier du ønsker at hun lever ut sine fantasier selv om dere er et par? Neinei, jeg mener at sjansen for det hadde vært større utenfor forholdet. Forøvrig tror jeg hun har levd ut sine fantasier. Hun har ihvertfall ingen å dele med meg. Anonymkode: 28763...5cd
MuffinStud Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 Det er ikke slik jeg tolker TS. Jeg tror han lurer på om hvorfor hun ikke gjør ville ting med han som hun etter sigende gjorde jevnlig da hun var singel. Av typen "Husker den gangen jeg og ei venninne forførte en kar på et utested og dro rett til han og hadde rå trekant. Også den andre gangen på festival da en kar hvisket meg i øret at vi skulle ha oss i buskene og vi fant oss en busk bak scenen. Men slikt gjør jeg ikke med deg fordi jeg liker deg....."
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært i et åpent forhold. På mange måter spennende osv, men det var utrolig slitsomt mtp forholdet oss i mellom, det krevde MYE kommunikasjon og jobbing med egne tanker. Det kan være at det er en av grunnene til at det ble slutt med eks, og at hu ikke vil risikere det med deg? Høres i alle fall ikke ut som det er noe du skal ta personlig. Anonymkode: f16b1...b85 Ja, du har meget mulig rett, og jeg tar det egentlig ikke personlig. Bare lurer på om jeg takler det i lengden, da noe slikt for meg er toppen av intimitet og tillit. Åpent forhold ønsker hverken hun eller jeg. Skulle bare ønske at "sprell" i det minste hadde vært en mulighet. Anonymkode: 28763...5cd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 2 minutter siden, MuffinStud said: Det er ikke slik jeg tolker TS. Jeg tror han lurer på om hvorfor hun ikke gjør ville ting med han som hun etter sigende gjorde jevnlig da hun var singel. Av typen "Husker den gangen jeg og ei venninne forførte en kar på et utested og dro rett til han og hadde rå trekant. Også den andre gangen på festival da en kar hvisket meg i øret at vi skulle ha oss i buskene og vi fant oss en busk bak scenen. Men slikt gjør jeg ikke med deg fordi jeg liker deg....." Hehe, ja, i essens. Jeg et typen som ønsker "crazy" i et trygt forhold. Det plager meg nok at hun kanskje ikke er det. Anonymkode: 28763...5cd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #8 Skrevet 2. august 2019 - jeg kan svare og beskrive hvordan det var for meg selv i en lignende setting når jeg traff min nåværende mann, etter at vi har gått noen år sammen har alt endret seg - jeg er ikke misfornøyd eller savner mitt "gamle" jeg på det området men han var ikke helt "der" og da ble det litt "kleint" for meg at jeg var.. Etterhvert ble den delen av meg mindre viktig - poenget må vel være å lytte til svarene hennes og slutte gruble over dette fordi grubling sjelden fører godt med seg.. Anonymkode: d900e...207
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #9 Skrevet 2. august 2019 Takk for svar. Er kanskje lettere å akseptere når man har opplevd enn når man ikke har opplevd? Å slutte med grubling har jeg forsøkt i 20 år uten å lykkes Anonymkode: 28763...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå