Gjest Turi Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Skal bake til 17. mai. Har aldri laget nøttebunn før, og vil gjerne være tidlig ute. Men om den blir vellykket, kan jeg da fryse den, eller ødelegger jeg den da? Siden kransekake kan fryses, burde det jo gå eller?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Har frosset ned nøttebunn ved flere anledninger, og den er like god opptint igjen som fersk. Suksesskake, f.eks, sånn med gul krem... ypperlig til nedfrysning MED kremen!
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har alltid både frossen nøttebunn og fix ferdig suksessterte i fryseren. Supert å ha klart!
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 -snickerskake kan du også fryse ned helt ferdig Kjekt å ha!
Gjest Turi Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Så jeg kan lage hele kaka ferdig og fryse altså? Så flott. Så for meg mange bortkastede eggeplommer og -hvitter pga baking i flere ledd... Gleder meg :-) Da kan jeg begynne å bake alt i morgen, så har jeg mange dager på meg om det ikke blir bra ved første forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå